Gå til innhold

Ros til Yummy, - og forumet


Anbefalte innlegg

Det har vært en del ris til Yummy og forumet :smile: .

 

"Jeg er ingen hellig ku", har Yummy påstått midt i kampens hete, - når han har "styrt sine hangarskip" ... "uten å vite hvor de er" :razz: . - Og noen har lurt på hvor han har vært, - for han har vært slagkraftig nok, - om enn med hyppige "overkills" :wink: .

 

Og Yummy er ingen hellig ku, - har han vist, - for han har tatt reelle kuvendigner og endret sine beslutninger når tyren har blitt tatt ved hornene :eek: .

 

Vi ser ren sabotasjemessig spam her og spam i andre former :razz: :razz: :razz:

 

 

:grin: :grin: , og at dere (moddiser) prøver å vise en noe mere dynamisk holdning nå. Det er bra :grin: . - Da slipper vi også flere kuvendigner, for vurderingene forut for inngrep i forumet, - er gjennomtenkte og gode på forhånd :grin::lol:

 

Nå er dere flinke, - og slå ned på spam :evil: !

Og det ble (for)mange Smilies.

 

mvh

rexuss

 

 

[ Denne Melding var redigert av: rexuss på 2002-06-25 07:53 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-25 11:48, JoKr skrev:

Det var ikke så mange smiley's...eller? *_argh_ eplepsi anfall*



 

ROTFLMAO! Sjeldent bra komentar.

 

 

 

REDIGERT: Kanskje jeg skulle bemerke det som tråden egentlig handler om. Jeg er enig i at Yummy gjør en god jobb, det er bra å se at noen rydder opp i forumet.

 

[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-06-25 12:23 ]

Lenke til kommentar

Får ett gjeng med rumpeslikkere :razz:

 

Hadde det ikke vært får denne Yummy karakteren så hadde dette forumet faktisk ikke vært plaget med spamm og andre misfornøyde måter og få ut sin frustrasjon på.

 

Ja jeg har studert alle de trådene han har stengt og fyren er jo rett og slett en tråd-onanist som rett og slett elsker og utnytte sin makt som moderator til det ubeskrivelige :eek:

 

Dette kunne faktisk ha vært ett ok forum , men med slike vesener som Yummy og alle hans rumpeslikkere så blir dette ett forum for spesialtillpassede og underkuede apekatter som elsker og slikke rumpe :razz:

 

Yumm Yumm sier alle rumpeslikkerne når de slikker :razz:

:lol:

 

 

 

_________________

!!! There Is No Reed !!!

 

 

[ Denne Melding var redigert av: bluestone på 2002-06-25 16:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-25 15:58, bluestone skrev:

Hadde det ikke vært får denne Yummy karakteren så hadde dette forumet faktisk ikke vært plaget med spamm og andre misfornøyde måter og få ut sin frustrasjon på.


 

gó mårgen! :razz: )

 

at du påstår at yummy indirekte står for spam'en er jo absurd! -og om det hadde vært så... de folka som står bak den spam'en er uønsket, nettopp fordi de står for alt unødvendige tullet! yummy tar en spøk når man kommer med det, men spam er ikke av interesse. Og brukerne har selv bestemt hvordan moderatorene skal oppføre seg; streng linje!

Lenke til kommentar

sjanten

 

for mange spammere og idioter på forumet. moderator ble bedt om å holde en strengere linje. det er tydligvis fremdeles nødvendig! :mad:

 

Åååå sjanten har funnet sin kaptein Yummy på hangarskipet :lol:

 

 

_________________

!!! There Is No Reed !!!

 

 

[ Denne Melding var redigert av: bluestone på 2002-06-25 16:17 ]

Lenke til kommentar

hmm... du newkid....

1: jeg var her før yummy

2: kaptein yummy? da må jo jeg være general! :grin: (og jeg er jo "bare" sjant' :wink: )

3: hvorfor klager "alle" newkids over moderatorene her? _LATTERLIG_! _hvorfor_ skal vi plages med idiotiske newkids som bare klager? :roll:

 

nei, vær her ihvertfall lenge nok til å kjenne de skrevne og uskrevne reglene før dere syter!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-25 15:47, Dan Hansen skrev:

Hehe, tør nesten vedde på at han kommer til å stenge denne tråden for "unødig smiley-bruk"


 

Ja forundrer meg ikke ,

ja noe er som sagt riv ruskende når folk må være redde får og bruke smileys.

Ja det ser jo ut som om alle kue seg som fan og unnskjylder seg att de er til nå de poster.

 

Noe er RIV RUSKENDE Galt her !

 

Yummi, skjerp deg !

Herren har talt !

Je-Mee , Yummy,,,

Hilsen sjefen selv !

 

Du vet det er vanskeligere og få skrevet navnet sitt

i livets bok en på hardware`s forum.

 

PS: og ikke start noe HARD WAR.NÅ mot meg ,

Det vil angre seg !

 

Hilsen: ZAN alias EL_Lobo alias Jesus alias Tracker alias WWW alias Lappin alias Blustone + ett par til jeg ikke husker da dette forumet er min lille hobby når jeg ikke frelser verden !!!

 

Ja mitt første nick her på forumet var ZAN

 

ja jeg var faktisk den første av brukerne som postet en tråd her på dette forumet

Den første og den siste (the alpha and the omega)

 

 

Desuten er kategoriene dere leser ett "samarbeid" mellom meg (ZAN) og Amund...

 

ja det var mitt forslag om kategorisering som førte til den kategoriseringen dere har nå !

 

¨Så tenk på det gutter , ikke alle som har jesus på forumet sitt !!!

 

U dont want too fuck with me !

http://heaven.org.il/

il= Israel ,,, Min himmel min jord !!!

_________________

!!! There Is No Reed !!!

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: bluestone på 2002-06-25 17:26 ]

Lenke til kommentar

"bluestone". På norsk er det "blåstein". Og det virker som om vedkommende er "stein". Makan til surr skal en lete lenge etter! :lol:

 

Jaja, over til dere andre:

 

Takker for SÆRS hyggelig lesning. Det har jo vært nok av det motsatte i det siste, men skitt au. Man merker jo hvem som støtter en - og hvem en kan ta seriøst.

 

Og som det er sagt: jeg er ingen "hellig ku". PunktuuuoooooMOOOOOOOOOOO!!! *whopsidaisy*

 

Supert at det finnes brukere som setter pris på at jeg er såpass aktiv på ryddefronten. Bedre å stenge en tråd for mye enn en for lite - for stengte tråder kan åpnes igjen. Verre er det om tråder får utvikle seg slik at det ikke likner grisen!

 

Jaja, 'nøff sagt. Er dere KLAR over hvor godt det er med sånne lakris - grammofonplater - lisser - snorer? *slafs*

 

Nå skal jeg surfe videre. På dette forumet bør en ha våtdrakt - med innlagt asbest som sikring.

 

Vet dere forresten hva jeg legger i fjortiss - begrepet? En person som oppfører seg på samme måte som ungdom i alderen rundt 14 år gjør - generelt sett. Dersom de ikke får gjøre som de selv ønsker, kommer de i opposisjon til foreldrene eller de "myndighetspersonene" som prøver å hindre dem. Slike personer har den vrangforestilling at dersom noen forsøker å hindre dem, blir de tatt for barnerumper. Heldigvis går denne tilstanden - for fjortiss er en _tilstand_ - over etterhvert, og "barna" skjønner at det er _nødt_ å være visse regler om ikke verden skal gå opp i liminga. Artig å observere, det der. Særlig når en tenker på at slik har en vært selv! :smile:

 

Jarra - nå skal jeg stikke videre. Ha en fin dag, folkens!

 

Konfekt og annet som passer som påskjønnelse kan sendes til adressa som står på hjemmesiden min. :wink:

 

Mvh. yummy, moderator.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-25 16:45, bluestone skrev:

Hilsen: ZAN alias EL_Lobo alias Jesus alias Tracker alias WWW alias Lappin alias Blustone + ett par til jeg ikke husker da dette forumet er min lille hobby når jeg ikke frelser verden !!!


Quote:


Den 2002-06-25 19:04, yummy skrev:

"bluestone". På norsk er det "blåstein". Og det virker som om vedkommende er "stein". Makan til surr skal en lete lenge etter!
:lol:


 

Nåja Yummy, hvis du sjekker historikken på de brukerne så stemmer det passe bra det!

 

Mangler bare ett nick i perioden mellom El-Lobo og Lappin nickene, resten stemmer på registreringsdato og siste melding fra foregående nick. Unntaket er jesus som bare er brukt i religion.

 

Alt behøver ikke nødvendigvis være slik man tror det er. Husker det lille stunt'et Hondaen dro på DDD-King her i våres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...