Libom Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har tenkt meg å kjøpe en ny SX1 uten abon(andre ble ødelagt)...kjøpte min forrige på Siba for 1990,- Men sjekket siden nå, og fant den ikke..er den utsolgt eller er den bare ikke på nett siden? Den billigste uten abon. koster rundt 3000,- på nettet, og det er litt drøyt Er det ikke da lurere å kjøpe med abon. for 1 kr ?? Jaja, håper på svar..veeeldig viktig! PS: Om dere vet om et sted de selger billig SX1, så bare si ifra.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 butikkene kan kanskje skaffe telefonen, selv om den ikke er på hjemmesiden deres Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Tror de har Sx1 på liertoppen.... De Har det sikkert, men er bare ikke på internett Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Så vidt meg bekjent, så skal de ha dette fortsatt, men det beste er nok å ta direkte kontakt med butikken og husk at internett sidene deres ikke er veiledende for 'in-real' butikkene. - Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) vi hadde 1 stk igjen på liertoppen når jeg gikk fra jobb i dag hvertfall. ring tlfnr som står på siba.no, og be om at en selger fra liertoppen tar kontakt med deg i morgen, så kanskje det kan løses. edit: prisen er da 1990 uten abb, 1kr med active talk/mobil pluss mvh vegard nerland ass. varehussjef siba liertoppen Endret 5. mars 2005 av veggiss Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Er det ikke da lurere å kjøpe med abon. for 1 kr ?? Hvis alternativet er 3000 uten abo? Helt klart vil jeg si. Jeg var rimelig heldig som fikk kjøpt min SX1 for 1000,- rett etter at den kom på markedet mot at jeg bandt meg til det abonnementet som jeg allerede hadde for 12 måneder til; med andre ord kostet den meg bare en tusenlapp siden jeg ikke hadde planer om å endre abonnement alikevel Men det må da komme en SX2 eller en eller annen etterfølger fra Siemens snart? Den begynner jo å bli 'gammel' i mobilsammenheng. På den annen side har den jo alle features man trenger og fremdeles mer enn de fleste konkurrentene i samme klasse. Det eneste jeg kunne tenke meg ekstra i en ny modell var oppgradering av kameraet til 1 Mpix eller mer. Endret 5. mars 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Du kan jo evt. kjøpe den for 1 kr med abo. Deretter stoppe/si opp abo'en hvis du ikke trenger det Det blir jo billigere også: SX1 = 1Kr Abo innmelding = 200 (tele2 gratis) Si opp abo. = 1500 Tilsammen: tele2 = 1501 "Andre" = 1701 Edit: Hvis du har gjort/gjør dette mange ganger kan operatørene nekte deg å tegne abo. Endret 5. mars 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Libom Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Du kan jo evt. kjøpe den for 1 kr med abo.Deretter stoppe/si opp abo'en hvis du ikke trenger det Det blir jo billigere også: SX1 = 1Kr Abo innmelding = 200 (tele2 gratis) Si opp abo. = 1500 Tilsammen: tele2 = 1501 "Andre" = 1701 Edit: Hvis du har gjort/gjør dette mange ganger kan operatørene nekte deg å tegne abo. Haha! Smart det der jah...har ikke tenkt på det selv Er det noen som faktisk har prøvd dette? Når det gjelder stopping av abon, er du sikker på at det koster 1500,-? Og vil det bli konsekvenser eller no annet trøbbel? Må man også ha en unnskyldning for stopping av abon.? Skal ringe Siba på mandag, får håpe at de ennå har den...hvis ikke de har den, kommer jeg til å kjøpe med abon. på ComputerCity Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Tror faktisk at det er billigere enn 1500kr å avslutte abbo. 800kr synest eg å huske. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Du kan kjøpe min med en del ekstrautstyr (USB bluetooth + 128MB MMC). Knapt brukt mobil.. kun 4 timer samtale! Se: http://www.bruktmarked.no/annonse.php?a=12217 Tar du den for 1800 kr, så betaler jeg for frakten om nødvendig! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Tror faktisk at det er billigere enn 1500kr å avslutte abbo.800kr synest eg å huske. Det er litt forskjellig mellom operatørene, men Tele2 tar ca. 1500 kr for å si opp bindingen. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Håddu, en kompis av meg sa han kjøpte siemens m65, og åpnet abbo. for 600kr, og dermed m65 til 700kr. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Husk at om du kjøpet telefonen til 1 kr med binding, får du den til gratis avbetaling a kr 129 i 12 mnd... Ikke verst det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå