eiD Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 bZerk/MIST Multimedia keyboard bZerk/MIST presenterte nylig et nytt multimediatastatur. Med stilig design, bakgrunnsbelysning og en god porsjon hurtigtaster er det verdt en nærmere titt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Så fin ut den bortsett fra at firefox har et lite problem med det første bildet, det legger seg over innledningen. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ok, tastene ikke noe gode? åssen dette tastaturet forhold til logitech ultrax? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Bra test Men teksten overlapper litt i firefox. Endret 4. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Liker bZerk/MIST tastaturet godt, liker feelingen i tastenene er meget godt å spille på etter min mening. Her er mitt gjennomsiktige EL tastatur fra bZerk/MIST Lenke til kommentar
eiD Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 ok, tastene ikke noe gode? åssen dette tastaturet forhold til logitech ultrax? Tastene er helt OK, men det er en tilvendingssak. Bruker selv UltraX til vanlig og er blitt utrolig glad i de tastene. I forhold til Logitech var disse tastene et lite tilbekeslag, for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvite taster funker bare ikke etter 5-7 lan Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Seriøst, dette er en artikkel for HW.no. Når får vi noe mer overklokking e.l.? Endret 5. mars 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Seriøst, dette er en artikkel for HW.no. Når får vi noe mer overklokking e.l.? Må holde aktiviteten oppe på begge steder ya know Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Seriøst, dette er en artikkel for HW.no. Når får vi noe mer overklokking e.l.? Helt enig. hw.no tar seg av overklokkingen, og ok.no tar seg av tastaturtestene! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det ligger vel kasnkje litt i det at overklokking ikke har penger til å bare kjøpe inn en cpu for å klokke den. Jeg har ikke noe imot tester av tastatur og lignende. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Veldig bra tastatur, har det selv. her er noen bilder: I opplyst rom: I rom med lite lys: Lenke til kommentar
eiD Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Nå har det seg slik at Overklokking.no også er en casemod side, derfor tester vi ting som går under den kategorien også.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) er enig i at knappene er seige, noe som kan være irriterende når du spiller. Noen ganger kan det plutselig slutte å gå forover selv om jeg holder ned knappen, så da må jeg trykke hardere ned. Men det aller mest irriterende med det så langt er at venstre piltast slutter å virke når jeg holder inne forovertast og Alt samtidig, noe som innebærer at jeg ikke kan svinge til venstre mens jeg bruker nitro i NSFU2 har dog ikke prøvd å oppdatere drivere.. mulig det hjelper. Endret 5. mars 2005 av AutoExec Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) er enig i at knappene er seige, noe som kan være irriterende når du spiller. Noen ganger kan det plutselig slutte å gå forover selv om jeg holder ned knappen, så da må jeg trykke hardere ned. Det problemet har jeg alldri hatt med mitt bZerk/MIST tastatur Endret 5. mars 2005 av Xazper Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hva slags belysning er det, Lysdioder (LEDs) ? Med tanke på "lyden"... Lenke til kommentar
maze Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har dette tastaturet jeg også. Aldrig hatt noen problemer med taster som ikke virker. Alrig hørt noen lyd fra det heller. Lysene ser ut til å være en form for neon tape teknologi. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 har også dette tastaturet, enesteminus med det er at du må trykke hardt på spacen for at den skal virke Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ser jeg grønne LED's? Isåfall ødelegger dette helhetsinntrykket til gangs, stor minus fra meg iallfall Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ser jeg grønne LED's? Isåfall ødelegger dette helhetsinntrykket til gangs, stor minus fra meg iallfall ja, grønne standard leds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå