[makeway] Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Heisann! Er det noe jeg burde oppgradere??? AMD Athlon XP 3000+ NVIDIA GeForce FX 5200 1024mb RAM Endret 4. mars 2005 av [makeway] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnefeltet. (Dette innlegget vil bli fjernet ved en event. endring av emnefelt. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Skjermkortet er nok flaskehals der. hvor kjapt går ramen din? Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 veit ikke, er litt no0b Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Hva skal jeg bytte til??? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) ,04/03/2005 : 19:54] Hva skal jeg bytte til??? Hvor mange 50 lapper har du til å oppgradere for? Men hvorfor vil du oppgradere...Det virker ikke som du spiller så mye siden du sitter med et FX 5200 nå.. Endret 4. mars 2005 av taz Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 et Geforce 6800GT hadde vel vært det ultimate korte men jeg tror det holder lenge med et 6600GT som er bare halve prisen... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hva bruker du maskinen stort sett din til? Føler du selv at maskinen er dårlig til det du bruker den til? Hvis du er spilltypen så vil du nok få en mye bedre opplevelse ved å legge 1500-2000 kr. eller mer i et nytt skjermkort, som f.eks GeForce 6600GT AGP versjon. Prosessoren din er det ikek noe særlig å utsette på enda syns jeg. Minnet vet jeg ikke. Hvis du kunne funnet ut om det er på 266 MHz (PC2100), 333 MHz (PC2700) eller 400 MHz (PC3200), så tror jeg vi kunne vært mer behjelplige på det området Hva skal jeg bytte til??? Under 1000,- Radeon 9600 Pro eller XT. Fremdeles brukbare skjermkort som takler det meste. Mer enn dobbelt så bra som det du allerede har.. Litt over 1000,- GeForce 6600 1500,- +/- GeForce 6600 GT (mest for pengene) Over 2000,- GeForce 6800 Over 3000,- GeForce 6800GT, Radeon X800Pro Rundt 4000,- GeForce 6800Ultra, Radeon X850XT There you go. da er det bare å sjekke sparebøssa Endret 4. mars 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 jeg bruker pc'en til spill, LAN, video redig., photoshop..... Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Thank You Andreasfe Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Men så lenge du ikke spiller trenger du jo ikke nytt skjermkort. Ingenting annet enn 3d-aplikasjoner vil bli bedremed et nytt skjermkort. 5200 suger sånn i spill at du hadde dratt av deg håret i fortvivelse allerede hvis du spillte. Hvis du driver mye med video-redigering ville jeg heller kjøpt mer RAM. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Sjefern: Les følgende: ]jeg bruker pc'en til spill, LAN, video redig., photoshop..... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hmmmm... Hvor kom det ordet "spill" fra Sikker på at ikke det var der i sta. Edit: Men jeg syntes det er veldig rart at det da i det hele tatt er et spørsmål på hva han bør oppgradere.... Har man en god pc med et av de dårligste skjermkortene det er å få tak i burde det ligsom ikke være noen tvil. Spesielt hvis han har sett hva skjermkortet (ikke) duger til i spill. Endret 4. mars 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 psilocybe har allered gitt anledning til å endre emnefeltet, og trådstarter har etter dette vært aktiv i tråden. Det finnes uansett en annonsering i toppen av denne kategorien som skal leses før du poster. Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg