-Tori- Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hva ville du hatt, barebone eller vanlig kabinett? Jeg vurderer å kjøpe barebone, men hva skal jeg med det. Har også bare plass til en/to disk(er) da... Endret 4. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Selv ville jeg ha valgt et standard kabinett. Dette pga. i en barebone har du plass til max 2 harddisker, samt at det er dårlig med kjølemuligheter. Knotete å holde på med, men er meget fint og kjekt for en som ikke er ute etter enormt med lagringsplass. Dette baserer jeg på at jeg selv har et kabinett som er fylt fra topp til tå med forskjellig utstyr, og jeg føler jeg mangler plass i kabinettet. Pluss siden med barebone er etter min konklusjon at den er lett, og meget enkel og ta med seg forskjellige plasser. Men ATX kabinetter er fortsatt min favoritt Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Tror egentlig jeg også holder meg til stardard kabinett, siden jeg må selge mitt gamle hovedkort og kabinett... Pluss att jeg trenger litt plass til hw, har feks to for mye ram brikker om jeg kjøper barebone, og en disk for mye. Så det blir nok det gode gamle Chieftec DA-01WD-FPD (Bigtower) litt lengre. Edit; skrivefeil. Endret 4. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg ville ha valgt et standar kabinett... Mye tøffere etter min mening... Men det er ditt valg... Lykke til Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg liker personlig best ATX av disse to valgene, siden det er mye større plass til flere disker, og flere oppgraderingsmuligheter, bedre kjølemuligheter, som påpekt i de forrige postene. Men hvis jeg hadde hatt penger (les: mer/masse penger) så hadde jeg hatt ett barebone til LAN (med litt stor HD, og slik, sånn at den holder til HL2 o.l.) og et ATX hjemme til å se film på, og bruke til masse annet som jeg finner på. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jepp,std kabinett ikke minst med tanke på plass og kjøling . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå