Gå til innhold

Søker etter Headsett med mic og volum control!


Anbefalte innlegg

Jeg søker et billig headsett med mic og volum control. Skulle hatt et slik et når jeg er på Lan Party. I steden for å høre på ørepropper. Det er ganske tungvint med å styre lyden via systemet (utenfor spillet) enn å styre det med en spak. :) Si ifra om du vet om gode ganske billige Headsett med mic og volum control helst med volum. Gjør ikke noe om det ikke er mic! :thumbup:

Endret av badboy_769
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har Icemat Siberia og er fornøyd med dissee.

Dem er behagelige å ha på, har avtagbar mic, volumkontroll, lang ledning. Er ikke noe audiofil, men tror ikke lyden er allerverst heller :thumbup:. Disse får du får under 500 kr.

Har du en link til disse ell? hvor får jeg kjøpt de a?? Hørtes spennende ut.

Lenke til kommentar

det er en del billige ute, hvor mye er du villig til å betale for headsette?

 

jeg kjøpte trust 310 her for 2uker siden .. og det er helt kurant. ikke kjøp trust 410 bass, det er digg i starten.. men så begynner ledingen ved volumkontrollen og revne :no:

 

ps. 310 er lik 410 bass, bare at 310 ikke har bass-boost funksjon!

 

trust 310 --kr 185kr

Lenke til kommentar
Har Icemat Siberia og er fornøyd med dissee.

Dem er behagelige å ha på, har avtagbar mic, volumkontroll, lang ledning. Er ikke noe audiofil, men tror ikke lyden er allerverst heller :thumbup:. Disse får du får under 500 kr.

Hva menes med avtagbar mic? Er det sånn en som du henger fast i genseren eller noe?

Lenke til kommentar

Bøylen er bak hodet. Fungerer godt på mine ører, men det er jo en smakssak. Ser at neon syns dem begynner å gnage etter ei stund, men det har ikke jeg opplevd.

 

Det er god høy lyd og trur dem vil fungere godt på ett lan. Ikke dårligere enn andre headsett i allefall.

Lenke til kommentar
Hva menes med avtagbar mic? Er det sånn en som du henger fast i genseren eller noe?

Bruker den ikke, men går ann å henge på ledningen og på genser hvis man vil. Har bare prøvd den på genseren, og fikk ikke noe klaging på at dem ikke hørte meg ol, men. Er ikke ultimate mic løsningen, og trådstarter sier han ikke absolutt ikke trenger mic, derfor er det jo kjekt med avtagbar.

Lenke til kommentar
Ja men de skulle hatt de med mic på venstre side også, da hadde jeg kjøpt de...

Unndskyld hvis jeg misforstår, men ledningen er på venstre side, og går ann å feste mic'en der. Tror den funker greit der, satt med den på genseren som er lenger avstand og fungerte der.

 

Men hvis du skal annet headset så er vel Sennheiser PC150 et godt alternativ. Kos har sikkert noen modeller i denne prisklassen som diger.

Lenke til kommentar
Jeg søker et billig headsett med mic og volum control. Skulle hatt et slik et når jeg er på Lan Party. I steden for å høre på ørepropper. Det er ganske tungvint med å styre lyden via systemet (utenfor spillet) enn å styre det med en spak. :) Si ifra om du vet om gode ganske billige Headsett med mic og volum control helst med volum. Gjør ikke noe om det ikke er mic! :thumbup:

Kjøpte meg nytt headsett for to uker siden og er kjempefornøyd.

 

Plantronics A90

 

Headsettet har bra vattert mic samt du kan skyve mic'n opp på siden - greit hvis du skal bruke den til mp3 spiller osv. Den har forøvrig volume kontroll m/mute for mic og lang ledning. Funker som en drøm og kan anbefales. Leveres også med ringetid til Skype.

 

Koster rundt 400 spenn.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...