stigos3000 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som vil gi meg en detaljert guide til hvordan man softmoder et powercolor 9800se AIW kort til pro? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hent ned modifiserte drivere fra http://www.techpowerup.com/softmod/ og installer dem. Får du grafikkfeil i bildet, installer de originale fra ATI på nytt. Trond Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 har et program som heter ATI tool nå, når jeg åpner det så står det at jeg kan åpne de 4 resterende pipelinsa også linker de til en guide men der er det bare kaos. noen som vil gi sin egen guide på åssen man gjør dette med ATI tool? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 har et program som heter ATI tool nå, når jeg åpner det så står det at jeg kan åpne de 4 resterende pipelinsa også linker de til en guide men der er det bare kaos. noen som vil gi sin egen guide på åssen man gjør dette med ATI tool? Last ned omegadriverne fra nette. De kan låse opp pipelines i kortet. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Kan man ikke gjøre dette med catalyst driverne? vil helst slippe å skifte. Endret 17. mars 2005 av stigos3000 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du burde bytte. Omegadriverne er overall bedre drivere enn catalyst driverne. du burde spesielt bytte hvis du spiller mye. alle funksjonene du ikke treger som er med i catalyst driverne er fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå