TOO TRILL Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja Kjære som den heter på norsk. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja Kjære som den heter på norsk. 6509552[/snapback] Går den fremdeles..? Det er den om den familien som har (harry)-slekta boende i hagen, right..? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, går på tv2 kl18.00 på hverdager. Har i hvertfall gjort det den siste tiden i ferien. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) 1. Red Dwarf 2. Absolutly Fabulous 3. Married with Children 4. M.A.S.H. 5. Faulty Towers Mange andre morsomme som er nevnt men de klarer jeg ikke helt å lage en personlig prioritering av edit glemte Ab Fab Endret 18. juli 2006 av Xell Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 No soup for you! Seinfeld for the win. Lenke til kommentar
sharona Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Cheers. Enkelt og greit. Humor som var morsomt da og fortsatt er morsom no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det er Kongen av Queens, selvsagt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Bestilte nettopp Black Books på DVD. Dere må seriøst sjekke ut denne serien! 4010118[/snapback] Hehe, Bernard er konge. Jævla kunder, hva trenger man vel dem til. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Friends og Kongen av Queens er favorittene her Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 -Seinfeld -Red Dwarfe -Faulty towers -Married With Children -Couplings -Drew Carey Show Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 HOT The Simpsons Seinfeld Married With Children NOT Scrubs Og norske komiserier er jo bare tragiske... untatt Fleksnes Hva folk ser i Scrubs har jeg aldri skjønt... den er i ett ord gørrsteikekjedelig. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 The War at Home og Seinfeld synes jeg er de beste. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 HOTThe Simpsons Seinfeld Married With Children NOT Scrubs Og norske komiserier er jo bare tragiske... untatt Fleksnes Hva folk ser i Scrubs har jeg aldri skjønt... den er i ett ord gørrsteikekjedelig. 6515095[/snapback] vel ikke bare er den hysterisk morsom men tar opp alvorlige temaer på en anderledes måte, en del epsider er veldig trise. Dr. Cox er bare en av de morsomste karakterne som noen ganger har vært på tv. sammen med Homer Simpson og Al Bundy. Lenke til kommentar
roht Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Scrubs må vere min favoritt til no. Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Titus Red Dwarf Black Adder Fawlty Towers Hvilket liv Alle elsker Raymon Dead like me The Office Two guys and a girl Futurama Malcom Kongen av queens MASH Allo Allo Jackass Seinfeld Alas Smith & Jones Trigger Happy TV Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Frasier Simpsons Futurama Family Guy Scrubs Malcom in the middle Lenke til kommentar
hds Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Topp: 1. Scrubs - Når dem navnga denne tittelen "Helt Sykt" på norsk, var det sikkert fordi dem som bestemte seg for å ta inn serien var det eneste dem kunne si om serien. Geniale skuespillere og karakterer gjør at denne serien troner øverst på komilisten min og nr.2 på serier allround. 2. Seinfeld - Kanskje ikke den jeg ler mest av, men episodene plottene er geniale. 3. South Park - Det er bare så sykt at man ikke kan unngå å le, sesong 10 har dabba av litt men. Får meg til å le mest, men er jo lettere å lage animasjon pga man trenger jo ikke skuespillere så derfor kan den ikke toppe uansett hvor morsomt det er. Bunn: 1. Friends - Jeg kan forstå at folk liker den, men for meg er den ingenting. De har gode skuespillere med i serien, men i Friends er dem alle bare teite og spiller elendig. "Joey" er faktisk bedre i mine øyne. 2. Will & Grace - Hva er dette, skal liksom hu kjerringa med hes stemme være morsom? Skjønner ikke hvordan dette kom på TVen i første omgang. 3. Family Guy - Trassig forsøk på animasjons serie. Masse annet elendige serier som aldri burde ha kommer på lufta "Dont waste time on shit!". Gidder ikke bruke mer tid på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå