Gå til innhold

Beste komiserien ever?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Red Dwarf

2. Absolutly Fabulous

3. Married with Children

4. M.A.S.H.

5. Faulty Towers

Mange andre morsomme som er nevnt men de klarer jeg ikke helt å lage en personlig prioritering av ;)

edit glemte Ab Fab :omg:

Endret av Xell
Lenke til kommentar
HOT

The Simpsons

Seinfeld

Married With Children

NOT

Scrubs

Og norske komiserier er jo bare tragiske... untatt Fleksnes  ;)

Hva folk ser i Scrubs har jeg aldri skjønt... den er i ett ord gørrsteikekjedelig.

6515095[/snapback]

vel ikke bare er den hysterisk morsom men tar opp alvorlige temaer på en anderledes måte, en del epsider er veldig trise.

Dr. Cox er bare en av de morsomste karakterne som noen ganger har vært på tv. sammen med Homer Simpson og Al Bundy.

Lenke til kommentar

Topp:

1. Scrubs - Når dem navnga denne tittelen "Helt Sykt" på norsk, var det sikkert fordi dem som bestemte seg for å ta inn serien var det eneste dem kunne si om serien. Geniale skuespillere og karakterer gjør at denne serien troner øverst på komilisten min og nr.2 på serier allround.

2. Seinfeld - Kanskje ikke den jeg ler mest av, men episodene plottene er geniale.

3. South Park - Det er bare så sykt at man ikke kan unngå å le, sesong 10 har dabba av litt men. Får meg til å le mest, men er jo lettere å lage animasjon pga man trenger jo ikke skuespillere så derfor kan den ikke toppe uansett hvor morsomt det er.

Bunn:

1. Friends - Jeg kan forstå at folk liker den, men for meg er den ingenting. De har gode skuespillere med i serien, men i Friends er dem alle bare teite og spiller elendig. "Joey" er faktisk bedre i mine øyne.

2. Will & Grace - Hva er dette, skal liksom hu kjerringa med hes stemme være morsom? Skjønner ikke hvordan dette kom på TVen i første omgang.

3. Family Guy - Trassig forsøk på animasjons serie.

Masse annet elendige serier som aldri burde ha kommer på lufta "Dont waste time on shit!". Gidder ikke bruke mer tid på dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...