pr0xy H4xx0r Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 joey.. joey er så J**** bra Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 joey er så J**** bra Å nei..... *grøss* Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 joey er så J**** bra Å nei..... *grøss* åjo, joey er så innigranskauen løye, han er virker som han er hjerne skaddet Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 åjo, joey er så innigranskauen løye, han er virker som han er hjerne skaddet Ikke helt enig der nei... Det er greit tidsfordriv, men det skinner gjennom at det i bunn og grunn er et desperat forsøk for å melke Friends-kua for de siste dråpene... Mener Friends var vesentlig bedre. Joey i seg selv er jo morsom i Friends, men syns ikke Joey-karakteren alene er nok. Syns noe av det som gjorde Firiends bra var sammensetningen av karakterer. Vel det er no hvertfall min mening Skal innrømme at jeg ikke har sett alt for mange episoder av Joey da men.. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) 1. Seinfeld 2. Scrubs 3. That 70s Show 4. Malcolm in the Middle edit: Glemte Scrubs Endret 9. mars 2005 av ivellios Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ingen som liker the Office? Genial serie Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ingen som liker the Office? Genial serie Jo, the Office kan være hysterisk morsomt. Så teit at det blir morsomt! Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jackass!Det er den eneste komiserien jeg kan få latterkick av,flere ganger i løpet av en episode.Men Jackass er vel egentlig ikke en ekte komiserie. Disse får også karakteren "zehr gut!" -The Simpsons -Doug & Carrie -Seinfeld -Fawlty Towers Friends,kan bare gå hjem å vugge. Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 1. Scrubs!! resten er tilfeldig rekkefølge: Seinfeld, that 70's show (ikke sesong 7, den suger) Malcolm in the middle, Black Adder, Simpsons. Friends er for barn (bortsett fra Matthew Perry ) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 - Friends (selv om den var litt opp og ned) - Seinfeld ( Tilførte noe nytt) - Cheers (Gav veldig god stemning i tillegg til komikk. Skulle ønske jeg fant meg en slik bar ) - Simpsons (Man bare må le. En udødelig klassiker) Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Friends Joey That 70's show Simpson Alle elsker Raymond Kongen av Queens 8 rules + mange serier som tv3 viser Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 1: Friends 2: Friends 3: Friends 4: Friends 5: Pizzagjengen Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 pizza gjengen er bra Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Siden ingen har nevnt den enda så tar jeg den; Red Dwarf! Så enig, så enig... Har sesong 1-6 på DVD, venter i spenning på at sesong 7 skal komme. Må inrømme at jeg allerede har lastet de ned fra internet, men jeg kjøper dem på DVD så snart de kommer ut. Er jeg unskyldt da? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 The Office er en fantastisk bra serie. The Simpsons på nummer 2 Black Adder på nummer 3 Futurama på nummer 4 Blir vanskelig her, men synes at nummer 1 og 2 er i en klasse for seg selv. The Office er uten tvil noe av det beste ever, så førsteplassen synes klar. Og siden The Simpsons også er en utrolig bra serie må det bli en andreplass. Er det feigt å si delt førsteplass mellom The Simpsons og The Office? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 House of Cards (1990) To Play the King (1993) The Final Cut (1995) Politisk satire. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ingen som liker the Office? Genial serie JO! Har alle dvdene. Elsker den serien. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) southpark er bare nevnt 2 ganger ble veldig skuffet over det siden det er den beste serien som noensinne er lagd (mener nå jeg) (screw you guys i'm going home) simpsons kongen av queens futurama ? Endret 10. mars 2005 av digitalglenn Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kongen av Queens, Simpsons og Friends er de beste! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå