Frohman Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 That '70 show Malcolm Simpsons(definitivt best) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Friends er meget artig! Synes derimot at Joey er heller dårlig, har sine glanssitater den også, men holdt ikke opp til forventningen min! Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Simpsons Curb your enthusiasm Seinfeld Friends Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 -Seinfeldt -Friends -kongen av queens -Pizzagjengen, mash, hotell i særklasse, 70 show, joey, hvilket liv, fresh prince i bel air osv.. Lenke til kommentar
joku Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 - Seinfeld - That '70 show - Malcolm - Simpsons Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Det finnes ikke spor av tvil i mitt sinn: Seinfeld. Har sett mye av det meste som er av sit-kom serier, men Seinfeld skiller seg klart ut. Man kan kjenne seg igjen i mange av sittuasjonene og det er utrolig gode og komplekse karakterer. Allt annet av serier blir bare som skygger i forhold til Seinfeld, eller fjortiss underholdning... Endret 6. mars 2005 av andesam Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Skjønner ikke hvorfor folk liker Friends. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har ledd av en vits derfra... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) 1. M*A*S*H 2. Frasier 3. Simpsons 4. Seinfeld 5. Futurama 6. Alle elsker raymond 7. Kongen av queens 8. Friends @Ø.B. Mener jeg likte Sledgehammer når det gikk, men husker den alt for dårlig... Endret 6. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Black Adder Fleksnes Mot i brøstet Fresh prince Family guy Kongen av Queens The young ones Monty Pytons flying circus Simpsons kanskje Edit: Forresten.. kan ikke skjønne hva folk ser i Friends. Tørr humor, og da mener jeg virkelig tørr humor. Har kanskje flirt engang i løpet av seriens levetid. Joey er enda værre. Det er i allefall en døll serie. Endret 6. mars 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 @Ø.B.Mener jeg likte Sledgehammer når det gikk, men husker den alt for dårlig... Ja det er genial serie. Fikk sesong 1 for 200 kr inkludert frakt fra amazon Måtte bare friske opp minnene. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) 1. That 70`s show 2. Friends 3. Kongen av queens Animasjons komedie serier: 1. Futurama 2. The simsons 3. South park Endret 6. mars 2005 av Big-Boy Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 1. Futurama 2. That '70s Show Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Siden ingen har nevnt den enda så tar jeg den; Red Dwarf! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 1. Simpsons (Hvis man ser bort fra de nyeste sesongene). 2. Seinfeld 3. Friends Det er nå hvertfall min mening Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 At Friends teller som komiserie er bare helt komisk... noe så forutsigbart og kjedelig skal man lete langt etter... Du skal lete langt etter en bedre komiserie enn Friends! Tull, Fawlty Towers er mye bedre enn Friends. Og den påstanden du kom med er FEIL...... Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det må da være noen her som har fått med seg The Fast Show... ellers har dere gått glipp av noe av det beste britiske fra 90-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå