araziel Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Family Guy, Futurama, Curb Your Enthusiasm, My Name Is Earl Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Er det ingen andre som har sett "How I met your mother?"? Den er so genial! Desidert morommaste serien eg har sett. Og so er "Dr. Doogie" med! Kjøp, last ned, flytt til USA, I don't care! Sjå den! Mengda med "burns" i den serien er heilt utruleg SUIT UP! Desse seriane tel vel ikkje akkurat som komiseriar, men dei har fått meg til å le meir enn Friends, Red Dwarf, MASH og alle dei andre seriane nokon gong har gjort: Firefly House (kommentarane til House er jo so geniale til tider) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Må si at jeg virkelig har fått sansen for Scrubs i det siste! God serie! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Scrubs Begynte å se det for 3 dager siden.. sett hele sesong 1, og snart sett ferdig sesong 2! veldig bra serie Family Guy Umulig og ikke le :!: Ellers ser jeg ikke så mye på sånt.. ser aldri tv heller så.. Kansje jeg skal bevege meg litt vekk fra pc'en og mopeden edit: glemte My name is earl.. kongeserie Endret 26. juli 2006 av complexity Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Married...with Children (eller Bundy på Norsk) er definitivt den beste komiserien noensinne. Ed O'Neill som Al er bare konge Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Married...with Children (eller Bundy på Norsk) er definitivt den beste komiserien noensinne. Ed O'Neill som Al er bare konge 6561835[/snapback] Så det alltid før, men det er noen år siden. Har endelig begynt å følge med igjen. Herlig serie. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Enig med Redline, Bundy er hilarious! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Elsker Seinfeld, Simpsons, Futurama og My name is Earl. Nettopp ferdig med å se sesong 5 av Scrubs. Det er så sykt feelgood serie med utrolig genial musikk Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 The King Of Queens Friends The Office Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 1. Simpsons 2. Futurama 3. Bundy Lenke til kommentar
linte Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Uten tvil Friends. Finnes ikke noe bedre Elsker den serien. Kan se sesong på sesong, og ler fortsatt. Den er bare så bra. Syntes det ikke var vits i å eie TV etter de gav seg, men Kiefer Sutherland og 24 har gjort til at jeg holder påt tven litt til Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Simpson Family guy American dad That 70's show Seinfeld Kongen av Queens er så mange fler, men dette er serier jeg har digga de siste åra... *edit: utenom seinfeld, som jeg har digga siden jeg var sneip Endret 27. juli 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
pregra Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Mine tre på topp: 1. That '70s Show 2. The Simpsons 3. Seinfeld Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Seinfeld, Hotell i særklasse og Hvilket liv! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 1. Seinfeld 2. The Office (U.K.) 3. Curb Your Enthusiasm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå