Gå til innhold

Beste komiserien ever?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åjo, joey er så innigranskauen løye, han er virker som han er hjerne skaddet :p

Ikke helt enig der nei... Det er greit tidsfordriv, men det skinner gjennom at det i bunn og grunn er et desperat forsøk for å melke Friends-kua for de siste dråpene... Mener Friends var vesentlig bedre. Joey i seg selv er jo morsom i Friends, men syns ikke Joey-karakteren alene er nok. Syns noe av det som gjorde Firiends bra var sammensetningen av karakterer.

 

Vel det er no hvertfall min mening :) Skal innrømme at jeg ikke har sett alt for mange episoder av Joey da men..

Lenke til kommentar

Jackass!Det er den eneste komiserien jeg kan få latterkick av,flere ganger i løpet av en episode.Men Jackass er vel egentlig ikke en ekte komiserie.

Disse får også karakteren "zehr gut!"

-The Simpsons

-Doug & Carrie

-Seinfeld

-Fawlty Towers

 

Friends,kan bare gå hjem å vugge. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Siden ingen har nevnt den enda så tar jeg den; Red Dwarf!

Så enig, så enig... Har sesong 1-6 på DVD, venter i spenning på at sesong 7 skal komme. Må inrømme at jeg allerede har lastet de ned fra internet, men jeg kjøper dem på DVD så snart de kommer ut. Er jeg unskyldt da?

Lenke til kommentar

The Office er en fantastisk bra serie.

The Simpsons på nummer 2

Black Adder på nummer 3

Futurama på nummer 4

 

Blir vanskelig her, men synes at nummer 1 og 2 er i en klasse for seg selv. The Office er uten tvil noe av det beste ever, så førsteplassen synes klar. Og siden The Simpsons også er en utrolig bra serie må det bli en andreplass. Er det feigt å si delt førsteplass mellom The Simpsons og The Office?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...