Arne_F Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Uønsket er heller vondt å høre, kan jeg tenke meg. Ouch! Den svir! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Adoptiv barn kan være vondt å bli kalt og..? Endret 6. mars 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Hvorfor er neger et stygt ord? Neger betyr slave. De som har fulgt med i historien, skjønner at dette er noe man ikke sier til en person, spesielt ikke om personen er mørkhudet. Blir som å si til en jøde; "hah...ditt gasskammer-offer!" Satt litt på spissen. Det kan ikke være veldig hyggelig å bli kalt taper. Eller ord som gjør narr av en persons utseende. Endret 6. mars 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jævla hore er veldig stygt, pga av at det er personangrep og setter av og til dype sår. Å kalle folk jævla jøde eller neger er utrolig stygt også. Å føle seg uønsket eller ikke verdt noe er ikke hyggelig heller. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Har lenge blitt "mobba" fordi jeg er "for hvit" (har lite pigmenter), ikke fordi jeg ikke er ute om sommern eller noe, men jeg kan ikke noe for det... Å bli mobba for noe du ikke kan noe for, det er nok det værste! Har blitt kalt ord som "hviting", "hvit neger", "hvite faen" osv. Endret 6. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det er ikke særlig gøy å bli kalt "et irritasjonsmoment" har jeg erfart. Kødder du? Da vet du iallefall at du gjør NOE bra! (Bra nok til at personen ikke bare legger merke til deg, men er så irritert at han går til personlig angrep på deg. Alltid et godt tegn, syns jeg iallefall ) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kalte engang ei jente Jævla Invalide Horefaenskap... hun ble lei seg, begynte å grine, og gikk hjem. (skjedde på ungdomsskolen, 5 år siden..., hu var ei billig tøs som hadde en eller annen form for kronisk sykdom som jeg selvfølgelig måtte ta med i utskjellinga... jeg var sur etter å ha gjort hele jobben i et prosjekt... de barna de barna) Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det styggeste ordet jeg kommer på nå er "fi**e" selv om det blir brukt mye! Ja, hvorfor er det egentlig et stygt ord? Det har jeg alltid lurt på. Det er jo ikke akkurat noen stygg ting...? Det syggeste ordet i eksistens er: (trommehvirvel) BELGIUM! Så var den saken oppklart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det styggeste ordet jeg kommer på nå er "fi**e" selv om det blir brukt mye! Ja, hvorfor er det egentlig et stygt ord? Det har jeg alltid lurt på. Det er jo ikke akkurat noen stygg ting...? Fordi akkurat som med homse, kuk, nigger og pakkis er det ord som gjør noe som ikke er negativt til noe negativt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 I noen tilfeller så kan 'kjedelig' være helt jævlig. IMO Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 I noen tilfeller så kan 'kjedelig' være helt jævlig. IMO Eller "ikke morsom". Sånt svir. Lenke til kommentar
eiriktb Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har flere ord og setninger som jeg synes er veldig stygge. "Kjedelig" er et av dem. Å bli kalt kjedelig må være forferdelig fælt. Samt veldig vanskelig å gjøre noe med. Er tusen andre ting jeg villle heller bli kalt enn kjedelig. "Idiot", med rette tonefallet og mening bak synes jeg er veldig stygt og nedlatende. "Du lukter drit". Men her handler det også om tonefall og ansiktsspråk. Men det handler også om personen. Folk er forskjellige og reagerer forskjellig til kallenavn og ord. Fikk en gang høre at jeg hadde "jødenese", og det synes jeg var helt genialt morsomt, selv om det for noen kan være veldig ille å få servert. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 det styggeste ordet man kan si til noen er fra person til person. F.eks. å kalle en mørk hudet person."din sotstifft" tror jeg nok hadde vært litt i værste laget Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Presterte aa kalle dama "shallow". Skulle jeg egentlig ikke ha gjort, ved naermere omtanke. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har en på jobben som var ute med noen han kjente på byen. Han var litt små full, så kom det en somalier som kompisene hans kjente, somalierene sa ett eller annet om nigger til en av kompisene som var mørk i huden, noe de pleide å si når de treffes, som ingen av dem tok med annet enn ett smil Så kommer det fra kollegaen min: "Hvordan går det a nigger?", og somalieren trakk kniven. Heldig vis så fikk resten roet ham ned. Men det hjalp vel ikke at kollegaen min er høy, hvit, blond og blå øyne? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 AndersT2: Er vel vanlig at svarte bruker ordet 'Nigger' til hverandre på vennskapelig hvis, men når det kommer fra en hvit så betyr det noe helt annet... Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg var smart nok til og kalle en nazist for en homo en gang! Han ble ganske sint og ga meg tre kraniebrudd, knekkt nese, ødelagte fortenner og hjernerystelse! Pluss to kraftige blåveiser og et hovent ansikt! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Egentlig kan vel nesten hvilket som helst ord være ille, bare du sier det på "riktig" måte og den personen du sier det til er i "riktig" humør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå