Post_Mortem Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 I en krangle med x'en (da var vi sammen) klarte jeg å si at ho var ubrukelig... Aldri angret så mye på noe noensinne.... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Sa en gang i mine yngre dager til eksen "et lite tips, når du ser ut som en porselens dokke er det kanskje et tips å ikke bruke så mye sminke" At hun brukte mye sminke ble hun mobbet for i sine yngre dager.... Det utsagnet smallt virkelig... Fikk selv sinnsykt utrolig dårlig samvittighet når sinnet fikk roet seg og jeg skjønnte hvor hardt det slo... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 neger synes jeg ikke er så stygt. Det brukes når man ikke vet hva man skal kalle en fra afrika eller amerika etc. Men sier man nigger derimot... Da synes jeg ikke man bør spares... Egentlig kan man ligge unna begge de to ordene spør du meg... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg syns "dum" er ganske stygt/slemt. Ment som mindre intelligent. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Veldig enig med Cheezcake blir mer såra av å bli kalt dum enn jævla rasshøl Lenke til kommentar
total Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 neger ekke stygt, samma som andre skal kalle meg hviting.styggeste er vel å si "jævla prøverørsbarn" til prøverørsbarn Ordet er negativt ladet pga. slavehistorie og undertrykkelse (jfr negerarbeid) og oppfattes diskriminerende. Da hjelper det ikke at den som bruker begrepet ikke selv mener noe galt med det. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) I går spurte en asiater med litt halv mørk hud om en venn av meg likte hip-hop. da svarte han (uten og tenke seg om) : "ye nigga" på tull. tror han bare ledde litt av det siden vennen min sa det med en litt morrsom tone. men alikevel kunne det ha blitt oppfattet anderledes. "du har liten tiss"/"du er dårlig i senga" må vere værre en en dødsdom om det kommer ifra en jente Endret 5. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) MagE: Du er tynn og har anoreksi. (intern humor ) Endret 5. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Synes ikke sånne kreative ord er noe sårende, det er heller de enkle ordene som ikke overlater noe særlig til fantasien som sårer mest, spesiellt om du hører det fra personer du bryr deg om hva mener. Dum, stygg, ubrukelig, osv. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det værste\morsomte jeg har blitt kalt må være ikke-arisk hitlerjugend Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er ikke særlig gøy å bli kalt "et irritasjonsmoment" har jeg erfart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Uønsket er heller vondt å høre, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 "Uff, jeg tør ikke en gang å røre deg!" Svir, spesielt når alle vennene dine henger hu jenta som sier det. Når hun sa det snudde jeg meg og gikk vekk i håp om at noen av kompisene mine ville følge etter meg. (Som de ikke gjorde.) Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg ble kallet "enkel" en gang. Det svei skikkelig selv om den som ytret det sannsynligvis ikke mente det Helt enig med fredrikrb og andre, det er slike ord som treffer mest. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Veldig enig med Cheezcakeblir mer såra av å bli kalt dum enn jævla rasshøl Good point, samme her blir mer såra av å bli kalt dum enn feite grise *sensurert* Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Neger er jo et vanlig ord. Som med alle ord kan det betones negativt. Synes negresse er et veldig fint ord av en eller annen grunn 'Feltmadrass' er vel ikke akkurat et pent ord om damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå