Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 det jeg trur er det verste noen har sakt til meg må vere neger! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvorfor er neger et stygt ord? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) det styggeste ordet til en jeente jeg kjenner var jævla hore. glemte at hun hadde hatt et sterkt horerykte på den gamle skolen og helst ikke vil tenke på det men så sa jeg det såklart, sa unnskyld med en gang da Endret 4. mars 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 det styggeste ordet til en jeente jeg kjenner var jævla hore. glemte at hun hadde hatt et sterkt horerykte på den gamle skolen og helst ikke vil tenke på det men så sa jeg det såklart, sa unnskyld med en gang da jævli bra!! :!: Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Vel, "terrengpulte fjellgeit" stiller sterkt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Vel, "terrengpulte fjellgeit" stiller sterkt. dagens!! :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvorfor er neger et stygt ord? Fordi det er latterlig å bruke det på en negativ måte. Det er utrolig dumt å si sånt, enten det er neger eller jøde eller hva det nå er. Ellers vil jeg si at generelle rasistiske ting er ganske stygt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvorfor er neger et stygt ord? Fordi det er latterlig å bruke det på en negativ måte. Det er utrolig dumt å si sånt, enten det er neger eller jøde eller hva det nå er. Ellers vil jeg si at generelle rasistiske ting er ganske stygt. Ordet neger i seg selv er ikke stygt, derfor skjønner jeg ikke hvorfor trådstarter tydligvis synes det. Hvis det er brukt med nedlatende tone, eller på andre måter som påvirker ordet, kunne det kanskje være lurt å utdype dette. Det er ikke vledig vanskelig å få et ord til å høres negativt ut. Jeg kan for eksempel legge til "jævla" foran en hel del ord, og få dem til å høres negative ut. Men da vil jeg si at det er tonen det er sagt med, og ikke selve ordet som er negativ. Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 blitt kalt jævla jøde:( de var ikke godt. jøde burde ikke være et negativt ord, men det kan fort bli det Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Æ skal dø dæ me gaffel, din pip!" Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 huff. full trønder? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg blir ikke fornaermet av ord saerlig mye - I norge i allefall. Banneordenes betydning har sunket betraktlig, og folk har blitt mer vant til dem (meg inkludert). Men her i USA har banneord en mye stoerre effekt, og hvis noen hadde kommet opp til meg og sagt "You motherfucker" her, hadde jeg nok blitt fornaermet da den personen mest sannsynlig mener det. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg blir ikke fornaermet av ord saerlig mye - I norge i allefall.Banneordenes betydning har sunket betraktlig, og folk har blitt mer vant til dem (meg inkludert). Men her i USA har banneord en mye stoerre effekt, og hvis noen hadde kommet opp til meg og sagt "You motherfucker" her, hadde jeg nok blitt fornaermet da den personen mest sannsynlig mener det. Heh ... husker på ungdomsskolen da vi hadde besøk av en amerikansk jente. Så var vi ute å spilte slåball... laget hennes spilte inne og så løp hun da ballen kom inn, dermed så ble hun såkalt "død". Ho kunne ikke reglene helt så ho skjønte ikke noe.. de sa "You're dead!" så begynte ho å hyyl grine! :!: Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 stemmer det Heaven Hell sier, her i nord norge er det latterlig mye bannskap ute å går. var faktiskt en artikkel i avisen som sa at gamle folk var triste siden bannskapet hadde mistet den gode gamle effekten. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har blitt kalt "hvit neger" (har lite pigmenter)! Det styggeste ordet jeg kommer på nå er "fi**e" selv om det blir brukt mye! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Homofitterottejævel!!!!! " Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvorfor er neger et stygt ord? Fordi mange synes det er rasistisk. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Raupulte tofù kalkun, er det verste jeg har hørt tror jeg... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hore eller neger er vel det jeg synes er verst. De ordene blir dessverre mye brukt overalt Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 neger ekke stygt, samma som andre skal kalle meg hviting. styggeste er vel å si "jævla prøverørsbarn" til prøverørsbarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå