Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig og bra annlegg til Russebil -> Duger dette?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, for en tid tilbake anskaffet jeg og et par andre oss russebil.

Denne trenger da et nytt anlegg, ettersom det lille som er fra før er både sprengt, og har dårlig lyd.

Det som er fra før av er da en forsterker på 400W, stereo, og 4 diskanter og 4 mellomtoner, som alle er da sprengt, og som ikke spiller noe bra i det hele tatt.

Det vi er på jakt etter er da ikke "det råeste" eller noe sånnt, bare noe som vil gi markant bedre lyd enn det vi har nå.

Bilen har da også to høyttalere av typen "lautsprecher" montert på taket, og det vil da være ønskelig å kunne koble disse til anlegget også.

Pengemessig har vi ikke så mye å rutte med, siden det å kjøpe bilen jo kostet endel for oss fattige russ, så vi så for oss noe ikke så langt fra 3000 kroner.

Jeg har da sett endel på DENNE pakken, som virker helt grei. Var og snakket med fyren på bilradiospesialisten, og han mente det var et bra anlegg.

Hvis dere mener dette ikke er så bra av en eller annen grunn, er det bare å komme med forslag på andre pakker eller evt. løse komponenter, men, det hadde

vært en fordel hvis det hadde kommt fra bilradiospesialisten, ettersom de kanskje vil sponse oss ved å slå av litt på prisen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke late som jeg er expert her men prøve meg på et svar.

Meninga med anlegg i russebil er vel å få det til å spille høyest mulig og hvis 3000,- er grensen som dere har satt dere så er vel den pakka helt grei. Har selv akkurat vært russ så jeg vet hvordan det er med russebudsjett ;)

De Lautsprecher'ene på topp blir vel vanskelig å få presset inn på Sony forsterkeren, og hvis dere får litt avslag hos Bilradiospesialisten så kan vel denne 2 kanals forsterkeren brukes til å drive Lautsprecher'ene.

Summen blir da 4000,- og hvis dere får litt avslag så burde vel det være kurant...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...