brusher11 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har akkurat klart å finne ut hvordan jeg får koblet PCen til TVen, men jeg klarer ikke å finne ut hvorfor skjermbildet på TV blir så mye større enn på PCen. Noen som skjønner hva jeg mener som kan hjelpe meg?? Takker! Lenke til kommentar
Calm Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener... Tenker du på det at alle vinduer, ikoner, etc... blir så mye større enn de gjør på PC-skjermen? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 TV'n din har en maksimal oppløsning, og monitoren din bruker en som er høyere. Eks: min Sony 29" tar maks 1024*768. Når jeg bruker 1280*1024, vises bare et utsnitt på 1024*768 på TV'n. Utsnittet følger musepekeren. Jeg har ATI, og bruker derfor "Theatre Mode" for å se filmer o.l. Da vil TV'n alltid vise multimediefiler i fullskjerm med riktig oppløsning uansett hvordan bildet ser ut på monitoren. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Du må stille ned oppløsningen på pc-en til den oppløsningen tv-et ditt takler (mest sannsynlig 1024*768 hvis det ikke er eldgammelt) Høyreklikk på bakgrunnen din, velg instillinger og dra ned glidebryteren hvor det står skjermoppløsning Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ta 800*600 så kan du få lest det på skjermen da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hadde akkurat det samme problemet og når jeg skrur ned oppløsninga blir det bare strekt så det bare blir stygt. Om jeg stiller opp oppløsninga må jeg scrolle igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå