Gå til innhold

Jeg krever denne sporten skal vises på NRK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt seriøst synes jeg skiløping (både langrenn/fjellski og slalom/telemark) i totalt uperparerte løyper (f.eks 20-30 cm pudder, eller et skikkelig gjennomslagsføre) skulle ha blitt offisielle skisporter.

Da hadde det blitt litt mer interessant å se på ski-VM.

Lenke til kommentar
Helt seriøst synes jeg skiløping (både langrenn/fjellski og slalom/telemark) i totalt uperparerte løyper (f.eks 20-30 cm pudder, eller et skikkelig gjennomslagsføre) skulle ha blitt offisielle skisporter.

Man kan enkelt nok fly en haug med folk opp på toppen av et fjell. Si hvor mål ligger, så er det førstemann dit. Eller for langrenn. førstemann fra A til B. :D

Lenke til kommentar

Man kan enkelt nok fly en haug med folk opp på toppen av et fjell. Si hvor mål ligger, så er det førstemann dit. Eller for langrenn. førstemann fra A til B. :D

Det er akkurat dette jeg mener, ja. Vi snakker jo faktisk om skienes opphav (å kunne ferdes lett i naturen om vinteren).

Lenke til kommentar
Det er akkurat dette jeg mener, ja. Vi snakker jo faktisk om skienes opphav (å kunne ferdes lett i naturen om vinteren).

Men det hadde ikke blitt en konkurranse i det hele tatt, da det er vanvittig mye tyngre å gå først i et spor enn rett bak.

Hvis du tar langrenn f.eks. så skal det jo ikke mer en litt snø i sporet for fremstemann sliter rævva av seg og de bak bare sklir innpå. Så dette hadde nok blitt konkurranser av den mer useriøse typen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...