co2 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 NRK er utrooolig kjedelig om vinteren når det vises fra Ski VM åsså videre. http://www.dagbladet.no/sport/2005/03/04/425217.html Mener en innføring av denne sporten kommer til å øke seertallene dramatisk om det ble innført. -Seriøst altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Haha, beste sporten noensinne! :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Helt seriøst synes jeg skiløping (både langrenn/fjellski og slalom/telemark) i totalt uperparerte løyper (f.eks 20-30 cm pudder, eller et skikkelig gjennomslagsføre) skulle ha blitt offisielle skisporter. Da hadde det blitt litt mer interessant å se på ski-VM. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Helt seriøst synes jeg skiløping (både langrenn/fjellski og slalom/telemark) i totalt uperparerte løyper (f.eks 20-30 cm pudder, eller et skikkelig gjennomslagsføre) skulle ha blitt offisielle skisporter. Da hadde det blitt litt mer interessant å se på ski-VM. Man kan enkelt nok fly en haug med folk opp på toppen av et fjell. Si hvor mål ligger, så er det førstemann dit. Eller for langrenn. førstemann fra A til B. Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 dessverre er NRK litt for trangsynte til å godta dette:( Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Et mye bedre alternativ til vanslig hopp. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 http://www.freeride.nu/content/517/ 55 meter dropp Synes at freeride og parkkjøring på ski skulle blitt en "skikkelig" sport på lik linje med angrenn og sånn greier. Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Haha! For en genial sport! :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Helt seriøst synes jeg skiløping (både langrenn/fjellski og slalom/telemark) i totalt uperparerte løyper (f.eks 20-30 cm pudder, eller et skikkelig gjennomslagsføre) skulle ha blitt offisielle skisporter. Da hadde det blitt litt mer interessant å se på ski-VM. Man kan enkelt nok fly en haug med folk opp på toppen av et fjell. Si hvor mål ligger, så er det førstemann dit. Eller for langrenn. førstemann fra A til B. Det er akkurat dette jeg mener, ja. Vi snakker jo faktisk om skienes opphav (å kunne ferdes lett i naturen om vinteren). Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 haha... det så sinnsykt morro ut Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er akkurat dette jeg mener, ja. Vi snakker jo faktisk om skienes opphav (å kunne ferdes lett i naturen om vinteren). Men det hadde ikke blitt en konkurranse i det hele tatt, da det er vanvittig mye tyngre å gå først i et spor enn rett bak. Hvis du tar langrenn f.eks. så skal det jo ikke mer en litt snø i sporet for fremstemann sliter rævva av seg og de bak bare sklir innpå. Så dette hadde nok blitt konkurranser av den mer useriøse typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå