Suppelars2k Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Er det ein ting eg ikkje klarer, så er det å nevne favorittlåt, plate eller artist. Rett og slett umulig. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Daft Punk - Discovery Daft Punk - Homework Daft Punk - Daft Club Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Akkurat for øyeblikket må det være Judas Priest - Defenders Of Faith. På dette albumet leverer de varen så til de grader. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hammerfall-Chapter V: Unbent, Unbowed, Unborken. Kjøpte det visstnok i dag, men det leverer heavy/power metal på et utrolig høyt nivå Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 dn satt langt inne, men trur det må være Sgt. Pepper - Beatles, en sinnsyk skive, en ferdigslipt diamant vi aldri vil se i nærheten av i fremtiden. (heller litt mot Rubber Soul også...) Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Daft Punk - Discovery enig i at denne skiva er en perle ja, og jeg som egentlig hater slik musikk! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 kings of convenience - Riot on an empty street Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hendrix: Electric Ladyland og Band of Gypsys Clapton: Unplugged Miles Davis: Kind of Blue Frank Zappa: Hot Rats Tom Waits: Closing Time Bob Dylan: Highway 61 Revisited Madrugada: Industrial Silence Eva Cassidy: Live at Blues Alley og Eva by Heart Led Zeppelin: 1/2/3/4 Motorpsycho: Let Them Eat Cake og Phanerothyme King Crimson: In the Wake of Poseidon og In the Court of Crimson King(TØFT cover) Pink Floyd: Wish You Were Here, Dark Side of the Moon, Atom Heart Mother, Meddle, The Wall, The Piper at the Gates of Dawn Usj, nå har jeg vært slem og listet opp en haug med album... Men men, kan ikke unnlate noen av dem heller. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Interpol: Antics og Turn On The Bright Lights. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Slipknot - Iowa " - Slipknot " - vol.3 the subliminal verses Linkin Park - Meteora Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Kjøpte The Mars Volta - de-loused in the comatorium i går. Takk til dere som kom med det "tipset" for det er en genial plate! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har hørt veldig mye bra i det siste, men må nok svare: "Masta Ace - A Long Hot Summer" Den gir meg sommerfølelsen i vinterværet. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Sverger til Rammstein - Sensucht Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Egentlig alt av Chimaira og Black Label Society. Slayer med Reign in Blood er også en heftig skive. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Green Day - American Idiot eller Dookie Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Pink Floyd - Dark side of the moon. Metallica - Ride The Lightning. (klarte ikke velge...) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tja - enten Ride the Lightning, eller Master of Puppets.... Begge to er driiitbest Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Omsider har jeg funnet to kandidater. Og det har tatt noen dager, faktisk. Thin Lizzy - Live and Dangerous og Radiohead - The Bends Og dette kommer jeg sikkert til å angre. T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå