834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har du hørt Aqua av Edgar Froese? Meget meget bra plate... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har du hørt Aqua av Edgar Froese? Meget meget bra plate... Har plata (veldig fint cover) men det er sikkert bortimot 20 år siden jeg hørte på den Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kanskje du bør lytte gjennom den på nytt. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 skuffende at ingen har nevnt verdens beste album som er Radiohead - ok computer Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Meget bra skive ja! Den er rett og slett fantastisk å spille gjennom... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har bare en av Radiohead; - the bends som jeg syns er veldig bra. Burde kanskje kjøpe flere? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hvis du liker The Bends så bør du nok kjøpe flere ja. Start med OK Computer eller Pablo Honey Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hmmm, rart den ikke er nevnt: Guns N' Roses - Appetite for Destruction Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kanskje fordi ingen til nå har hatt den som yndlingsband. Vel, mulig skiva er bra, men Guns N' Roses er forstyrrende dårlig i mine ører. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Svak for Live platen Com Lag jeg av Radiohead. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tja, her er en noen av favorittene, har begrenset meg til 15 i denne omgang Brian Eno - Before And After Science Brian Eno - Music For Airports DAF - Gold und Liebe David Bowie - Heroes David Bowie - Scary Monsters David Sylvian - Gone to Earth Depeche Mode - Violator Joy Division - Closer Kraftwerk - Trans Europe Express Laibach - Nova Akropola Laibach - Opus Dei Massive Attack - Blue Lines Propaganda - A Secret Wish Red Harvest - Sick Transit Gloria Mundi Talking Heads - Remain in Light Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) REM - Around the sun Travis - The invisible band Endret 6. mars 2005 av dassen Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kanskje fordi ingen til nå har hatt den som yndlingsband. Vel, mulig skiva er bra, men Guns N' Roses er forstyrrende dårlig i mine ører. Har du en pervers trang til å kommentere andres musikksmak? Ontopic: Dr. Hook - Our Swedish / Norwegian collection KISS - Destroyer Metallica - Master of Puppets Eagles - Hell freezes over AC/DC - Back in Black Santana - Supernatural Judas Priest - British Steel Pink Floyd - The Wall Roxette - The Look + x antall plater til - D.J. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Har du en pervers trang til å kommentere andres musikksmak? Ikke nødvendigvis, men jeg liker å si hva jeg mener om band. Har ikke problemer med å si meningen min. Dr. Hook og Roxette vil forresten ikke bli å finne i min hylle om jeg så får betalt 1 mill for det. Endret 6. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) De 3 beste; Turbonegro - Apocalypse Dudes Gluecifer - Tender Is the Savage Raga Rockers - Rock'n'Roll Party/Maskiner i Nirvana/Forbudte Føleser, klarer ikke å bestemme meg for hvem + Veldig mange andre Veldig vansklig og plukke ut favoritt album, kommer også litt ann på "dagsformen". Men skulle jeg velge ut et album som jeg skulle ha hørt en siste gang før jeg hadde død hadde det blitt Turbonegro - Apocalypse Dudes Endret 6. mars 2005 av kengdal Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har du en pervers trang til å kommentere andres musikksmak? Ikke nødvendigvis, men jeg liker å si hva jeg mener om band. Har ikke problemer med å si meningen min. Dr. Hook og Roxette vil forresten ikke bli å finne i min hylle om jeg så får betalt 1 mill for det. Din mening er ganske så irrelevevant, ikke sant? Trossalt så er musikksmak en veldig subjektiv greie, tror de fleste vil ha seg frabedt å høre att musikksmaken deres suger. Jeg får ett inntrykk av en form for elitism (hører du ikke, eller mener det samme som meg er du en idiot), eller att folk har dårlig aksept overfor andre musikksjangere en deres "egen". Blir litt aggresivt annlagt når noen sier att musikken de hører på suger, det blir bare for dumt. Om noen vil betale deg en million for att du skulle ha disse to platene i samlingen din får nå såvidt være. - D.J. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har ikke skrevet det på den måten du. Skrev kun hva jeg selv mente om Guns N' roses. Hvis du mener at en forumist på et musikkforum ikke skal få lov til å fortelle at han/hun ikke liker et visst band, så har du problemer med å forstå hva et forum er. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har ikke skrevet det på den måten du. Skrev kun hva jeg selv mente om Guns N' roses.Hvis du mener at en forumist på et musikkforum ikke skal få lov til å fortelle at han/hun ikke liker et visst band, så har du problemer med å forstå hva et forum er. Nå heter ikke tråden "Nå skal vi diskutere favorittplatene dine", men "Hvilket album er ditt yndlingsalbum?". Som sagt, tror de fleste vil ha slike meninger i andre tråder som er beregnet for slike diskusjoner. (min siste innlegg i denne tråden) - D.J. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ok! Beklager tonen min. Skal skjerpe meg... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Iron Maiden - Alt etter Bruce blei med Rammstein - Reise Reise Old Mans Child - The Pagan Prosperity oppdaterer når jeg kommer på flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå