Gå til innhold

Hvilket album er ditt yndlingsalbum?

StianHH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, her er en noen av favorittene, har begrenset meg til 15 i denne omgang :)

Brian Eno - Before And After Science

Brian Eno - Music For Airports

DAF - Gold und Liebe

David Bowie - Heroes

David Bowie - Scary Monsters

David Sylvian - Gone to Earth

Depeche Mode - Violator

Joy Division - Closer

Kraftwerk - Trans Europe Express

Laibach - Nova Akropola

Laibach - Opus Dei

Massive Attack - Blue Lines

Propaganda - A Secret Wish

Red Harvest - Sick Transit Gloria Mundi

Talking Heads - Remain in Light

Lenke til kommentar
Kanskje fordi ingen til nå har hatt den som yndlingsband. Vel, mulig skiva er bra, men Guns N' Roses er forstyrrende dårlig i mine ører.

Har du en pervers trang til å kommentere andres musikksmak?

Ontopic:

Dr. Hook - Our Swedish / Norwegian collection

KISS - Destroyer

Metallica - Master of Puppets

Eagles - Hell freezes over

AC/DC - Back in Black

Santana - Supernatural

Judas Priest - British Steel

Pink Floyd - The Wall

Roxette - The Look

+ x antall plater til

- D.J.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, men jeg liker å si hva jeg mener om band. Har ikke problemer med å si meningen min.

Dr. Hook og Roxette vil forresten ikke bli å finne i min hylle om jeg så får betalt 1 mill for det.

Endret av anth
Lenke til kommentar

De 3 beste;

Turbonegro - Apocalypse Dudes

Gluecifer - Tender Is the Savage

Raga Rockers - Rock'n'Roll Party/Maskiner i Nirvana/Forbudte Føleser, klarer ikke å bestemme meg for hvem

+ Veldig mange andre

Veldig vansklig og plukke ut favoritt album, kommer også litt ann på "dagsformen".

Men skulle jeg velge ut et album som jeg skulle ha hørt en siste gang før jeg hadde død hadde det blitt Turbonegro - Apocalypse Dudes

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, men jeg liker å si hva jeg mener om band. Har ikke problemer med å si meningen min.

Dr. Hook og Roxette vil forresten ikke bli å finne i min hylle om jeg så får betalt 1 mill for det.

Din mening er ganske så irrelevevant, ikke sant? Trossalt så er musikksmak en veldig subjektiv greie, tror de fleste vil ha seg frabedt å høre att musikksmaken deres suger. Jeg får ett inntrykk av en form for elitism (hører du ikke, eller mener det samme som meg er du en idiot), eller att folk har dårlig aksept overfor andre musikksjangere en deres "egen". Blir litt aggresivt annlagt når noen sier att musikken de hører på suger, det blir bare for dumt.

Om noen vil betale deg en million for att du skulle ha disse to platene i samlingen din får nå såvidt være.

- D.J.

Lenke til kommentar
Har ikke skrevet det på den måten du. Skrev kun hva jeg selv mente om Guns N' roses.

Hvis du mener at en forumist på et musikkforum ikke skal få lov til å fortelle at han/hun ikke liker et visst band, så har du problemer med å forstå hva et forum er.

Nå heter ikke tråden "Nå skal vi diskutere favorittplatene dine", men "Hvilket album er ditt yndlingsalbum?". Som sagt, tror de fleste vil ha slike meninger i andre tråder som er beregnet for slike diskusjoner.

(min siste innlegg i denne tråden)

- D.J.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...