834HF42F242 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det var det jeg håpet på... Kan legge til en stor favoritt til forresten: Iggy Pop - Idiot Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg mente det ihvertfall i en hyggelig tone Poenget er at listen til en fan av trad jazz, kirkeorgel musikk, new wave, korpsmusikk eller andre "sære/uvanlige" sjangre da også måtte sees som kontroversielle, noe jeg ikke mener de er. Det er setting rundt en evt liste som avgjør om den er kontroversiell ellr ikke (mener jeg da) Og fortsatt : *edit* Jeg ble også nysgjerrig på groenn's liste. Han er urovekkende kunnskapsrik innen musikk fra 60/70/80 tallet, og er en veldig hyggelig fyr Endret 5. mars 2005 av TAAB Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Urangert: Elliott Smith - Either/Or Elliott Smith - XO American analog set - Know by heart Apples in stereo - Tone soul evolution Sigur Rós - Agætis Byrjun Beatles - Revolver Subarachnoid Space - Almost invisible Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Green Day - Amierican Idiot Nightwish - Wishmaster KoRn - KoRn Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 * Dream Theater - Six Degrees of Inner Turbulence * Pink Floyd - Dark Side of the Moon * Opeth - Deliverance * Meshuggah - Nothing * Ring of Fire - Dreamtower * Planet X - MoonBabies * Rudess - 4NYC Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er ikke noe rangering i lista. Bad Religion Good Charlotte Green Day Guano Apes Prodigy The chemical brothers The hives Sum 41 Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dan Swanö's soloalbum "Moontower". Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Nytt album må føyes til. Blood Red Throne - Altered Genesis. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg greier ikke velge et. Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk Opeth - Deliverance In Flames - Reroute to Remain Ram-Zet - Escape Pink Floyd - The Division Bell Immortal - At the Heart of Winter Et eller annet Dimmu album.. Kommer sikkert på mer imorra, er trøtt nå. *legge seg* Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Opeth - Orchid Helloween - Walls Of Jericho Lost Horizon - A Flame To The Ground Beneath Lost Horizon - Awakening The World Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Bo Kaspers Orkester - Vilka Tror VI Att VI Är eller Kent - Vapen & Ammunition Endret 6. mars 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Nivana (best of) Linkin Park: Meteora Linkin Park: Hybrid Theory Lenke til kommentar
woodchopper87 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Children of Bodom - Hate Crew Deathroll Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Amon Amarth- Once sent form The golden hall Amon Amarth- Fate of norns Amon Amarth- Versus the world Decapitated- Winds of Creation Decapitated - The Negation Opeth- Blackwater park Opeth- Deliverance Opeth- Damnation The Haunted- Revolver Red Harvest-Internal Punishment Programs In Flames- Lunar Strain In Flames- Subterranean Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Led Zeppelin - IV / Houses Of The Holy Jeff Buckley - Grace Tool - Lateralus Gluecifer - Tender Is the Savage Turbonegro - Apocalypse Dudes Iggy & The Stooges - Raw Power Motörhead - Ace of Spades At the Drive-In - Relationship of Command The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium / Frances The Mute JR Ewing - Ride Paranoia John Frusciante - To Record Only Water For Ten Days Midnight Choir - Amsterdam Stranded Madrugada - Industrial Silence Ricochets - Sl-Mo Suicide The Arcade Fire - Funeral The Clash - London Calling Nine Inch Nails - The Fragile / Further Down the Spiral The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland Sigur Rós - Ágætis Byrjun / ( ) Weezer - The Blue Album ++++ Endret 6. mars 2005 av Captain_Poon Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Min offisielle TOPP 5: 1: Alice Cooper - Love it to death [Denne plata er et godt eksempel på Bob Ezrins fantastiske produksjonsevner. Han forandret et obskurd garasjerock band til å bli en av de største rockesuksessene noen sinne.] 2: Pink Floyd - Meddle [Min aller største favoritt av Pink Floyd. Ja, Animals er kanskje bedre, men det er alt etter humøret mitt] 3: Black Sabbath - Vol 4 [Master of reality og Sabbath bloody Sabbath er like store for meg] 4: Iggy Pop & The Stooges - Raw Power [Det er noe med lyden som gjør dette utrolig behaglig å lytte til] 5: Tangerine dream - Stratosfear [Denne plata er bare helt utrolig, men det kan ikke beskrives med ord. Anbefaler alle å sette seg ned mutters alene og kjøre høyt volum hele veien gjennom disse transeaktige komposisjonene] Endret 6. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
gsn Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Audioslave - Audioslave Incubus - A crow left to the murder Deftones - Adrenaline Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 er veldig enig at Vol. 4 er BS beste (ligger helt på grensen av det ha-bare hos meg) Raw Power av Stooges er deres klart beste ja - et stort album! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tangerine Dream da. Foretrekker du også Phaedra, Zeit og Atem? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tangerine Dream da. Foretrekker du også Phaedra, Zeit og Atem? "ricochet" er min favoritt av dem Ellers syns jeg Klaus Schultze og tildels Martin Shreeve er et hakk bedre på den typen musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå