halvardm Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Big Bang - Radio Radio TV Sleep er det som jeg liker best nå. Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Kult at så mange liker Meddle, den er jo klart høyt på lista mi. Men skal jeg velge ut èn skive idag, så må det nok bli: Savage Rose - In The Plain Det forandres ofte, men den har stått på topp siden jeg kjøpte den, og er nok den mest spilte plata jeg har, hvis man regner utifra hvor lenge jeg har hatt de forskjellige platene. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Egentlig alle de store albumene av Beatles. «Please, Please Me», «With the Beatles», «A Hard Day's Night», «Help!», «Rubber Soul», «Revolver», «Magical Mystery Tour», «Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band», «Abbey Road» og «Let It Be». Aller mest anbefaler jeg «Rubber Soul». Den kom på en måte i begynnelsen av tiden da de begynte å modnes til et band med litt dypere temaer og litt mer kompliserte arrangmenter. Anbefales. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Abbey Road er på andre plass her. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Pink Floyd - Meddle Pink Floyd - Atom Heart Mother Pink Floyd - Animals Alice Cooper - Killer Alice Cooper - Love it to death Mike Oldfield - Ommadawn Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Pink Floyd - The Wall The Clash - London Calling The Mars Volta - De-loused In The Comatorium Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Pink Floyd - Atom Heart Mother Finner du hele platen fantastisk eller er det første "sangen" som gjør at den dukker opp på lista di? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Mye første sangen som trekker opp, men jeg liker de andre også. Spesielt Fat old Sung og Summer '68. Edit: Hva med pepper da? Liker du abbey road bedre? Endret 5. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 RHCP - Blood Sugar Sex Magic Pink Floyd - Wish You Were Here Beatles - Abbey Road Counting Crows - Across a Wire: Live in N.Y Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Rammstein - live aus berlin Metallica - puppets, justice og anger og Pantera - reinventing hell Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Edit: Hva med pepper da? Liker du abbey road bedre? Abbey er fenomenalt bra, det kan jeg ikke si om sgt pepper.. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Sånn ca: Pink Floyd - Dark side of the moon, Meddle og Ummagumma Led Zeppelin - I,II,III og IIII NOFX - White trash, two heebs and a bean, Heavy petting zoo og Punk in drublic Rage Against the Machine - Rage Against the Machine Edit: Glemte Metallica - Master of puppets. Endret 5. mars 2005 av Eksos Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Abbey er fenomenalt bra, det kan jeg ikke si om sgt pepper.. Avslutningslåten på sgt pepper er et av historiens største musikalske øyeblikk... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ikke så lett, men en liste over sånn cirka topp 10: Octopus - An ocean of rocks Madura - Madura Miroslav Vitous - Magical sheperd Lenny White - Venusian summer Modry Efekt - Svet hledacu Modry Efekt - Svitanie Eleventh House - Level one Tubes - Young & rich Bangor flying circus - Bangor flying circus Hawkwind - Doremi fasol latido Gary Boyle - The Dancer Men det kan variere litt hva som er best av både disse og andre Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Meget kontroversiell liste med tanke på at mange ikke har hørt om de platene, og du setter dem opp som nesten obligatoriske skiver i en samling. Dritkult! Du er en jeg ser opp til når det gjelder musikksmak! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er vel ingentig kontroversiellt med det? Han setter jo bare opp platene som passer musikksmaken hans, sånn som alle andre gjør Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det kontroversielle er å utelate de selvsagte skivene... Det var forresten ikke ment som kritikk. Listen til groenn er beundringsverdig. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ikke noe galt i det :? Interessant med nye impulser Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ingen som har sagt at noe var galt... er det vel? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Kanskje jeg misforsto tonen i innlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå