shorin Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har Coolermaster Stacker kabinett,og har tenkt å kjøpe OCZ 600watter'n.Ser at det står formfaktor BTX på den PSU'n så? Muligens litt newbie,men bedre å spør først uansett. Takker for svar. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hadde det vært mulig å fått url til den? har lyst til å se den Lenke til kommentar
shorin Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) PSU: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d5001&plid=5001 Ikke på lager her,men lagervare på Databutikken.com Så vil denne passe i ATX kabinett? Endret 4. mars 2005 av shorin Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 With its universal ConnectAll™ connector, the PowerStream power supply offers all-in-one connectivity. (ATX, BTX, Serial ATA, P4 and EPS12V) Virker som det skal fungere Lenke til kommentar
shorin Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Leste akkurat igjennom det samme.Virker som det skal passe ja. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvis du kjøper den så gi oss litt info om hvordan den er, for den ser spennende ut Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Eg har 520 watt utgaven av OZC powerstream. Er veldig fornøgd med den. Litt meir bråk enn eg hadde forventa, men klager ikkje over det. Det du skal vera ops på er at den er 20-25 mm lengre enn vanlig psu. Var ikkje noko problem å få plass i mitt chieftech kabinett. Er ikkje heilt sikker på forskjell på BTX og ATX, men er ikkje det kontaktane?? Løysninga som var gjort med kontaktane var genial. Ved å ta av 4-pinnar fikk ein 20-pin istaden for 24-pin og andre slike lure løysningar. Savna pateneten som er på modstream modellen, med lause ledningar. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg får ikke kjøpt PSU før mellom den 20'nde i denne eller første April,men skal gi tilbakemelding om min erfaring når jeg har fått testet den. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå