hyperstate Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 stemmer, kommer en sånn ''du-du-du-du'' hele tia etter jeg har logga meg på windows, hvordan slår jeg den av? var akkurat inni kabinette og fiksa litt for at det skulle bli bedere kjøling + sette inn en ny vifte, etter jeg boota opp igjen kom dette, har sjekka tempraturene i BIOS og Speedfan, de ser helt ok ut så skjønner ikke hva som kan væra galt, eneste jeg gjorde var og sette inn nye CPU vifta (ja jeg har satt den inn riktig og tatt på nok og ikke får mye pasta) og fjerne en sånn blå gjennom siktig plastikk bar som skjerma noe som stakk ut av hovedkortet som så ut som noen skeive batterier av no slag, satt mellom CPU og Powersupply på kanten av HK. SPEEDFAN: Temp1: 30' C Temp2: 50' C Temp3: 31' C HD0: 34 'C Temp1: 55 ' Speed01: 100% FAN01: 0 RPM Speed02: 100% FAN02: 6027 RPM FAN03: 0 RPM begyner og bli litt grinete nå, sittet med den jævelige pipe-warning lyden på i 2 timer, takk Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Prøv å sett opp den temprature warning greia i biosen? Kan hende det er den som er litt på bærtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå