dobbelmann Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ser det er flere som har favorittmerker og modeller, og det er greit nok det. Ser bare at det er nesten ingen som nevner LG her. Så, har du noen erfaring med LG, isåfall hvilken modell er det, og har du noen døde pixler eller annet? Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har en kompis som har en LG lcd. han sier han er fornøgd men jeg er litt skeptisk på LG, Produktene deres er basert på de aller billigste komponentene og bærer ikke akurat preg av god kvalitet. Men det er bare min personlige mening. Håper dette kan hjelpe. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Ingen flere som har noe å si om LG? Fikk selv en LG 1730 i dag, men den var selvfølgelig knust, takk til posten for det, så det var ikke stort å glede seg over... Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 det var leit å høre, håper det løser seg med posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå