Micron Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Fikk en ny RAM brikke idag, men når jeg skulle sette den i hovedkortet så passet den bare sånn halveis. Fikk den litt nedi, men når jeg skulle trykke ned slik at de to hvite plast dingsene skulle låse den fast så skjedde det ingen ting, den ville rett og slett ikke helt nedi sloten. har jeg gjort noe feil eller passer ikke den brikka til hovedkortet mitt ? Har fått fiksa det nå, takk for hjelpen endrebjorsvik89 Endret 4. mars 2005 av Micron Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Brikken din skal passe i det HK'et. Er du sikker på at du satt den riktig vei? "Hullet" på midten på brikken skal samsvare med "pinnen" i midten på slotten. Er du sikker på at du hadde vippet de to hvite låsepinnene helt ned? Er du sikker på at du presset brikken jevnt og beint ned i slotten? Du må ofte bruke litt makt for å få dem nedi (men ikke altfor mye). Både HK og brikke tåler ganske rimelig mye. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå