funkweb Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hmm denne skjermkortet oppgis ved og ha 256mb minne. Men jeg ser at bildet viser 128mb minne? Noen som har kjøpt dette kortet? Hadde vært kjip å kjøpe dette og det viser seg å være 128 alikevel.!! Prisguiden Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Skal du ha 256mb minne, sørg for at det er 256bits minne og. Men 256 vil jo være bedre enn 128. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Ja jeg hadde håpet at det skulle være 256 minne.. men når jeg da klikker på en av de webshoppene som har det skjermkortet.. så ser jeg at bildet dems også viser 128 ?? så dumt.!! Det koster jo penger å sende tilbake hvis det skulle vise seg at det ikke er tilfelle... så da tenkte jeg kanskje noen her har kjøpt dette kortet og kunne gi noe tilbakemeldinger.!!! Dette er jo en bra skjermkort som jeg gjerne vil kjøpe.!! EDIT: Jeg ser at "stretto" oppgir en fin måte å gi svar på: Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Endret 4. mars 2005 av funkweb Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Et bra skjermkort med 128mb minne er bedre enn et dårlig med 256mb.... Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Uansett.. denne skjermkortet jeg har oppgitt.. er den bra?? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Uansett.. denne skjermkortet jeg har oppgitt.. er den bra?? Bruke det til office/surfing/flash spill Glimrende. Nyere spill..ganske ubrukelig Gå heller for et 9600PRO 128 kort,bedre og billigere Endret 4. mars 2005 av taz Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 128MB minne eller 256MB har lite å si max 2-3% ekstra ytelse i spill. Sjekk linken under for å sammenlikne dette kortet med andre PCI-e kort og avgjør selv. http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041222/index.html Have fun! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) 128MB minne eller 256MB har lite å si max 2-3% ekstra ytelse i spill. Sjekk linken under for å sammenlikne dette kortet med andre PCI-e kort og avgjør selv. http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041222/index.html Have fun! Med høy oppløsning og 4xAA+ kan forskjellen være en del større enn det, spesielt er det stuttering grunnet overflow som ødelegger for ytelsen. Men med mid-range og spesielt low-range kort som X300 har 256MB lite for seg. Endret 4. mars 2005 av MistaPi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå