Mickidod Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en M65, med Konantkort, Har vert innom, Lefdal,Elkjop,siba, de hadde ikke mer igjenn, Noen som vet om en annen plass? Takk fior svar! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Fysiske butikker eller nettbutikker? et kjapt titt på prisguiden kom jeg frem til dette Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Litt vel dyrt, har 1100, hade liksom spart, skulle egeltig kjøpe den på elkjop for 799, med konant kort,men den ble Utsolgt, Klart. Endret 4. mars 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Vel, da gjør du saken litt vanskelig, for det er vel det billigste som du kan få tak i. Med mindre du kjøper brukt uten at telefonen er låst Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Uff da , hadde gledet meg så sinnsykt..jaja det er vell typisk meg. Endret 4. mars 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Uff da , hadde gledet meg så sinnsykt..jaja det er vell typisk meg. Synd Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvis jeg ikke husker feil nå så har Expert Bonus M65 med kontantkort til 899kr. Men jeg tror det bare var en kampanje da. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja, den kampanjen var konge, og jeg fikk tak i et eksemplar i dag (Haugesund). Svart M65 til 899, når man likevel bruker Telenor Mobil, er kjempehandel. Hadde den vært i grått/orange, hadde det også vært kjempehandel, men den i svart/lysegrått er jo desidert å foretrekke. Da blir telefonen virkelig tøff! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 jaja, har kjøpt den nå, på telekjosken, for 1199, gikk bra det Takk for svar. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Gratulerer med ny telefon, du får gi tilbakemelding på om du er fornøyd.. Noe jeg er ganske så sikker på du blir Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Takk. Å jah, denne er den beste jeg har hatt, Ikje verst da den kan jo filme i 30 sec, trodde d var 11 sec. Godt kamera også. når du skulle ta video clip for første gang var den ikke så god men etter hvert så ble den Mye bedre, bedre vil si at den ikke lagget når du filmet,så da ble jeg glad Annbefaler deg denne Telefonen Endret 5. mars 2005 av Mickidod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå