KaLiS_ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg får den meldingen der når jeg skal prøve å komme meg inn i Min Datamaskin.. Det er helt herpa:S Når ejg trykker på min datamaskin så kommer denne meldingen opp: Microsoft Visual C++ Runtime Library Buffer overrun detected! A buffer overrun has been detected which has corrupted the program's internal state. The program cannot safely continue execution and must now be terminated. Hva betyr det der? Kan noen gi meg noe svar/tips eller noe .. Vil heller ikke høre noe format c: greier.. Skal ikke formatere, prøve ihvertfall Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) regner med du har XP? putt i cd`en i oppstarten, velg å installere windows, så når den søker etter tidligere installasjoner, så finner den din nåværene installasjon, og velg reparer denne. Da får du fikset hele installasjonen din uten tap av instillinger. Ellers kan du også studere hendelseslista på administrative verkøty på start menyen. Endret 4. mars 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå