hero_ruler Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 ' date='05/03/2005 : 02:35'] Jeg lurer på hvilken type krydder han brukte jeg. Pyntet sikkert med lakrisbåter og et lite dryss tørket fotsopp. Nam nam. Sausen var sikkert kokt på fotsvette ispedd litt løshud for å få litt tykkere konsistens. Bon apetite. Hmm, eller tandori kylling(tær) Vil du ha tandori tær til mat i dag kjære? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 tru hvordan tær smaker ( ææssjj) Hvis den ikke er svett, så er den nok helt grei, drita uansett Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hehe, den var litt komisk ja, og syk samtidig! Men, men, klarte ikke annet enn å syntes synd på han jeg... Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hehe, den var litt komisk ja, og syk samtidig! Men, men, klarte ikke annet enn å syntes synd på han jeg... Og du kaller deg lilleslem?, hehe Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hehe, ja! men likavel, hvis man er så sulten og desperat at man spiser sine egne tær, syns jeg litt synd på'n, men storyen er komisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå