Windoge Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Denne trakk litt i smilemusklene: http://www.nesteklikk.no/20040421/42187.html Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 - Det smaker som kylling, vil dere ha? Jeg har fortsatt noen igjen, sa han. Dagens! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Denne var bedre: Mannen hevdet overfor ambulansen at han hadde flere tær enn han strengt tatt hadde bruk for, derfor var det ikke så farlig om han mistet en håndfull. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hahaha får nesten ikke puste.. *pust pes* hmm jeg er litt sulten jeg også.. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 OMG, hysterisk da. Den butangassen må ha hatt litt av en virkning på han da. Men så er kanskje ikke folk som sniffer butangass så gode i hodet in the first place da Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 drugs are just bad mmmkay Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 tru hvordan tær smaker ( ææssjj) Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 tru hvordan tær smaker ( ææssjj) - Det smaker som kylling Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Smaker alt som kylling eller noe? Synes det brukes jevnt over det meste rare ting, jeg. Frosk, slange osv. *smake litt* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg lurer på hvilken type krydder han brukte jeg. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Han må ha vært skikkelig rusaAv Abd al-Azrad , 03.03.2005 20:43 For det er nemlig kjent at menneskekjøtt smaker som svinekjøtt Kommentar nederst på siden Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Haha lurer på om han forsatt har samme følelse for det han gjorde når han kommer til "seg selv" igjen tror jeg hadde spydd vis jeg hadde gjort noe slikt mens jeg var "rusa" på noe, men seff aldri noe slikt.. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hvis leger er så dumme at de mener han spiste sine egne tær pga. rus fra butangass er de dumme. Mannen er gal! Spiste han benet i tærne samtidig? Endret 5. mars 2005 av Pakkis Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 man tage det man hager, heter deg seg. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg lurer på hvilken type krydder han brukte jeg. Pyntet sikkert med lakrisbåter og et lite dryss tørket fotsopp. Nam nam. Sausen var sikkert kokt på fotsvette ispedd litt løshud for å få litt tykkere konsistens. Bon apetite. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Er noen i det hele tatt klar over hvordan butangass lukter? Den fremkalte brekninger for meg :/ Lenke til kommentar
Patz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det lukter vel ikke i utgangspunktet, men er tilsatt et stoff som gjør at det lukter, for å lettere oppdage gass-lekasjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå