Gå til innhold

Har lyst å lære meg Macromedia Flash 2004!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lyst å lære meg Macromedia Flash 2004, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det..

Har dere som kan det noen tips, hvordan lærte dere det og har dere noen linker som er gode til å lære seg dette?

Takker for all hjelp på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden ingen har svart, kan jeg komme med to anbefalinger på sider jeg tidligere har besøkt. Kirupa.com og Swish-DB. (Sistnevnte ser ut til å ha tekniske problemer i skrivende øyeblikk). Håper dette var til hjelp. Det er sikkert horder av veiledningssider til Flash der ute, du trenger sikkert bare å lete ...

Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var bare å lære meg det grunnlegende, menyer, verktøy osv. så eksperimenterte jeg derifra. Og når du føler at du mestrer det, kan du begynne å øve på de mer kompliserte sakene.

Det er litt vanskelig å forklare gjenom et forum, men vist du søker på Macromedia flash tutorials på google finner du nok en god del stoff.

Jeg holder fremdels på å lære programet selv, så jeg har ikke så mye mer å bidra med. :)

Lenke til kommentar

Et godt sted å starte er gjerne tutorialene som følger med programmet under hjelpeseksjonen. (Hvis du kjører update blir det enda flere) Etter å ha lært litt der vil jeg anbefale å gjøre som Lubb sier, eksperimenter litt med det du har lært. På den måten husker du, samt at du da begynner å lure på andre ting du så kan slå opp i hjelpefila for å gi deg et enda større grunnlag å bygge på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...