Panneskjegg Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 PCen min bråker veeeeldig mye.. Går jeg i biosen så ser jeg at viften hele tiden kjører på 5800rpm.. Er det mulig å justere det ned litt? Jeg har et MSI NEO2 nforce3ultra platinum hovedkort m/en socket 939-AMD3000+ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 SpeedFan er kjapt og enkelt. Ellers så kan jo Cool 'n' Quiet være et alternativ. Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Sikker på at det ikke er NB Vifta di som kjører på ca. 6000 rpm? Den bråker noe fryktelig... Jeg kjører viftestyring på CPU vifta mi, stiller ned når maskina er idle (helt topp om natta! ) Lenke til kommentar
Panneskjegg Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Det er CPU vifta som kjører på 5800rpm ja (nesten 5900 faktisk). Jeg har ikke noe viftejustering greier som følgte med vifta:| Cool'n'quiet kan jeg ikke aktivere da jeg har klokket pcen litt. Speedfan - er det et windows program som kan justere viften eller? (FreewarE?) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Speedfan - er det et windows program som kan justere viften eller? (FreewarE?) Ja. http://www.almico.com/speedfan.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå