hertugen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Personlig satt jeg bare å venta på at inlegget mitte skulle fordampe i god yummy stil men det er dah faktisk her ennå Mistenker snart Hardware.no for å gjøre dårlige tester for å få trafikk på dette forumet umulig å ikke svare hertugenDen mest detaljerte fant jeg via google: http://www.mvktech.net/content/view/1181/ EDITORS CHOICE på mvtech ! Hardware fjaser med oltidshardware og skriver Størrelsen på modulene kan skape litt problemer. Det er vel i første omgang folk med SFF-maskiner som bør tenke seg om et par ganger før de lar seg friste. who the hell buys high perf brikker til sff :!: Testen er bånn i bøtta og konklusjon har ikke noe med den virkelige verden å gjøre Hardware burdte hatt testere som kunne veilede og ikke villede Ansvarlig redaktør burdte krevd testen slettet og gjort på nytt av kompetent personell istedet for at den blir stående som et monument på inkompetansen. Få gang på et samarbeid med ocshoot.no og begrav den helvettes stridsøksa Vel, når jeg ser på innlegget ditt, forstår jeg godt at du er i landflyktighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå