Cs-mannen Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Foreldrene mine har funnet på den geniale ideen at jeg og broren min skal bruke dataen annenhver dag... Jeg spiller mye source og er med i klan, han spiller 1.6 for morro skyld. Derfor lurer jeg på hvor blillig man kan få en pc som kjører 1.6 glatt... Eller hva man trenger, sån at jeg kan sjekke bruktmarkedet. Har sett på denne: http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=10032 Er den bra nok? Endret 4. mars 2005 av Cs-mannen Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Den PC-en kan drive cs 1.6 glatt Du trenger ikke store sakene for å drive cs 1.6 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Er ikke helt sikker pga. skjermkortet. De "ledre" ATI korta (de som ikke er i X serien) er ikke så gode på open GL. Endret 4. mars 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Rune_F har ett poeng en venn av meg har ett 9800 SE som han modda til PRO han får litt fps drop, og litt mouselagg når han recorder, mener eg. Lenke til kommentar
eln Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 kurrant og billig opsett til 1.6: xp2500+(barton?), 512ddr, random socket a hovedkort og ett gf4 titanium kort. x antall gb hdd og ett tower m/power Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå