XciTe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 En venn av meg har ei så og si defekt vifte på hovedkortet sitt. Den går opp og ned i jobbhastighet. Men det er ikke det jeg trenger hjelp til Annledning hans 18 års dag tenkte jeg å kjøpe han ei ny vifte til hovedkortet hans. Noen som vet om det i det hele tatt går? eller hvor jeg finner vifter ? Dette er hovedkortet hans: ePox Takk for all hjelp Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ser ut som det bare er en vanlig 40mm vifte som er festet under et deksel, du får kjøpt en del vifter og chipset kjølere på microplex.no Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 De selger en passiv zalman kjøler som passer så og si alle hovedkort på microplex.no jeg bruker den selv på mitt hovedkort. Lykke til. PS. siden dette er en gave bør du kanskje montere den for han og ? det er et slit å ta ut hovedkortet for å fjerne den som allerde står der Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Takk for svarene Skal skjekke det Men bråker zalman vifta mye? og gsn: Han er datageek nok til å klare det selv Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Takk for svarene Skal skjekke det Men bråker zalman vifta mye? og gsn: Han er datageek nok til å klare det selv zalman kjøleren er passiv, dvs at det kun er en kjøleblokk, så den bråker ikke veldig mye Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hehe, pasiv kjøling betyr som sagt at den er vifteløs 0 støy. Jeg bytta den ut med en 9000rpm vifte og den gjør en like god job. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 En venn av meg har ei så og si defekt vifte på hovedkortet sitt. Den går opp og ned i jobbhastighet. Men det er ikke det jeg trenger hjelp til Annledning hans 18 års dag tenkte jeg å kjøpe han ei ny vifte til hovedkortet hans. Noen som vet om det i det hele tatt går? eller hvor jeg finner vifter ? Dette er hovedkortet hans: ePox Takk for all hjelp Her er tingen du bytter til. Da blir alle fornøyde. Den er rimelig, og stille.. Kjøler like godt som orginalen Jeg har sett den i butikk til ca. 70,- http://www.zalmanusa.com/usa/product/view....idx=71&code=014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå