HighTower Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny psu ettersom den jeg har nå har en tendens til å bråke en del. Har sett litt rundt, men greier liksom ikke å få bestemt meg for hvilken jeg skal ta, så jeg spør om hva dere syns jeg burde kjøpe. Akkurat nå har jeg en amd athlon xp 2800+ system med gf3 grafikk kort, men har planer om å oppgradere til en amd 64bit system etterhvert som jeg får råd. Akkurat hvor kjapp cpu det vet jeg ikke, men tenkte jeg skulle kjøpe 1-2gb ram, sata II hdd og kanskje IDE hdd, gf 6800 GT eller ultra eller en form for X800 grafikk kort. Mulig at det blir et SLI system etterhvert også dersom jeg går for nvidia kort. Dette blir et spill system. Hvilken psu burde jeg kjøpe, etter deres mening? Det absolutt viktigste er at psu'en er stille. Som alle andre hater jeg støy og prøver å få så stillest mulig system. 120mm vifter på psu blir da sannsynligvis en nødvendighet. Har ingen store ambisjoner om å overklokke cpu eller gpu. Må være minst 400W. Når det gjelder design så er det ikke topp prioritert, men vil helst ikke har den styggeste psu'n som finnes Har tittet litt på Fortron/Source psu, men er ikke sikker på om det finnes noen som er bedre og stillere. Pris skala er opp til ca 1500kr. Noen ideer? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Du kan kjøpe denne mist strømforsyningen http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 har den selv og kan anbefale den Lenke til kommentar
HighTower Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Hvordan er det med støy på den Mist psu'en? Har sett en del folk her på forumet som nevner den, så vurderer faktisk å kjøpe den også. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Den er tilnærmet lik støyfri... jeg kan ikke høre min nå sitter en 11db vifte i gummioppheng i den Endret 4. mars 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
HighTower Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 hmm, høres bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå