C0hiba Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei ! Jeg har veldig lyst på en PDA med Wlan , bluetooth og bra skjerm og gsm modul i og alt. Det er jo ikke mange på markedet med alt dette og Qtek har jo alt , bare et dårlig kamera som trekker litt ned. Har andre noen andre tips til hva jeg burde satse på ? eller er qtek et fantastisk bra valg? Noen som vet om en som kommer snart som har alle tingene på? Øistein Lenke til kommentar
voluz Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Den er ekstremt stor til å være telefon da. Men kanskje ikke så stor med tanke på alt som er "inni". Og til å være PDA er den vel ikke så stor... og da er det jo luksus at den har telefonmuligheter i tillegg. Snus på Sony Ericsson P910i også før du bestemmer deg da. Søk på forumet her også - ekstremt mange diskusjoner om Sony Ericsson P9xx VS Qtek 9090 og 2020 etc. HP kommer visst også med en som har "alt" nå straks, og den har i tillegg GPS innebygd. Ikke verst... Og Treo eller hva den heter... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 det finnes en del alternativer til det du oppgir her: med SIDO SD Wlan kort Qtek 100 Qtek 2020 Ipaq H6340 Har Wlan Nokia 9500 Qtek 9090 Andre enheter uten wlan, men hvor du kan/har blåtann Treo 600 Treo 650 Nokia 9300 Qtek 8010/Mpx220/8020 P800/P900/P910i Jeg vil si at 9090 er bedre med wlan enn 9500, men telefon delen til 9500 er bedre enn Qtek sin. Samme gjelder tastatur. Lenke til kommentar
Munawar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har brukt Qtek9090 i 3 dager nå, og kan bekrefte at som telefon så er den utrolig dårlig. Har lastet inn sw for å gjøre kontaktene mine bedre (jeg liker fornavn så etternavn), men da får du bare 2 programmer å forholde deg til. SW jeg lastet ned heter forresten Agenda Fusion. Dessuten er tastaturet under lokket ubrukelig hvis du har pølsefingre som meg:) Dette er min første PDA, så jeg er vel mer kritisk enn andre som har vært pda brukere i lengre tid siden de sikkert har erfaring med andre modeller. Håper det hjalp. Munawar Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har brukt Qtek9090 i 3 dager nå, og kan bekrefte at som telefon så er den utrolig dårlig. Har lastet inn sw for å gjøre kontaktene mine bedre (jeg liker fornavn så etternavn), men da får du bare 2 programmer å forholde deg til. SW jeg lastet ned heter forresten Agenda Fusion. Dessuten er tastaturet under lokket ubrukelig hvis du har pølsefingre som meg:) Dette er min første PDA, så jeg er vel mer kritisk enn andre som har vært pda brukere i lengre tid siden de sikkert har erfaring med andre modeller. Håper det hjalp. Munawar er vel uenig at 9090 er utrolig dårlig. Den er bare ikke så bra som den burde være. smak er og blir smak. fornavn så etternavn kan du ordne i softwaren til PPC, det trenger du ikke ekstra software for. det er mange fallgroper for nybegynnere når det gjelder smartphones som dette, så det er ikke alltid telefonen sin skyld. Lenke til kommentar
Munawar Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 E9 der, smak er og bli smak, og det sa jeg jo også tilslutt:) Kunne du forklare hvordan jeg endrer fornavn, etternavn? Jeg har ikke greid å finne ut av det. /Munawar Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 E9 der, smak er og bli smak, og det sa jeg jo også tilslutt:) Kunne du forklare hvordan jeg endrer fornavn, etternavn? Jeg har ikke greid å finne ut av det. /Munawar send pm til golfi (tror det var navnet) er noen mnd siden jeg hadde Qtek telefonen, nå sitter jeg med noe helt annet. www.mysmartphone.no er et sted for å finne det ut. Vet at jeg fikset det på mine telefoner, men husker ikke hvordan. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg vil anbefale at du venter til 2020i kommer ut på markedet. Den har raskerer cpu på 520, qtek 2020 og 9090 har 400 prosessord. Telefonen anses også som etterkommeren til 2020. Jeg selv bruker Qtek 2020 og er veldig fornøyd. Du kan lese testen som er gjort på mysmartphone: http://www.mysmartphone.no/Article349.phtml Telefonen har funksjonen du spør etter. Lykke til med Valget;) Lenke til kommentar
C0hiba Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg er ikke ute etter en jeg skal bruke bare til tlf egentlig, Jeg har allerede 2 mobiler , en S700i og en samsung SGH-800 , så har både liten og bra mobil, men jeg har fått igjen på en forsikring på en mobil så jeg tenkte å bruke den opp og grunnen til jeg vil ha gsm modul på pdaen er sann jeg slipper å ha andre mobiler sammen med denne. og siden det er mobil forsikring jeg har fått igjen på så må vel det være mobil jeg får igjen. og er det wlan på så er jo det genialt å få skype på ! å jeg klarer aldri vente lenge før jeg kjøper Endret 8. mars 2005 av C0hiba Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Qtek 2020 har ikke Wlan. Hadde jeg skullet kjøpt i dag, så hadde jeg lurt på hvilken jeg skulle ha av Qtek 9090 og s100. S100 fordi størrelsen er litt mer OK enn 2020, 9090 fordi den har Wlan og tastatur. Var nettopp på ferie og bodde på hotell med gratis Wlan. Min stusslige 2020 var jo ikke moro, mens samboer kunne surfe på sin 9090. (OK, fikk låne den, men skulle gjerne ha en selv.) Kirikiri Lenke til kommentar
2r Erik Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har fått inntrykk om att Qtek er eit meget bra å Stabilt merke. Men eg har jo ikkje så mykje peiling da! Det eg har fått størst inntrykk av er av den store å klare skjermen Hadde eg hatt råd ville eg ha satset på en Qtek Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Les mer om s100, 9090, 2020i og andre Qtek modeller på: http://www.mysmartphone.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå