griffin95 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei jeg kjøpte like godt en ekstra disk på Seagate 200GB sammen med ny BenQ 937s+ skjerm. Men hvordan skal den monteres inn iht. ide-kabel? Har stort kabinet med masse plass ekstra til disker + ledig strøm kabler. Men har både dvd og cd brenner som jeg vil beholde og 2 stk. disker fra før. (120 +200) da er det ikke plass på de to ide kablene ? Og kan en ha mer en en master og slave pr kabel ? Hovedkort.:Asus A7N8X deluxe Kabinett: Compucase CI-69U6 Black Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Er du tom for ledige plasser på ide/sata kablene så må du nok bite i det sure eplet og kjøpe en disk-kontroller til ja.. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ja.. men den i eksempele mitt va vel i de dyraste lage.. bare tok de fyste eg fant for og vise deg Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 du kan kjøpe enSånn! OK kom vel frem til dette jeg også...........med det hovedkortet jeg har så skulle jeg nok kjøpt en S-ATA...men valgt en IDE pga at jeg kanskje tar å legger inn en HDD i dreamboxen istedenfor........ og så var det å slippe og legge inn alt på nytt (XP-pro) men kortet støtter 8 ide enheter. Takker for svar..... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Med en slik, kan du koble IDE-disken på SATA-kontrolleren. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Med en slik, kan du koble IDE-disken på SATA-kontrolleren. Den siste fra Fiesta var ikke dumm.......... Takker for svar........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå