Big-Boy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Aaaaaaaaner ikke hvor jeg skal sette denne posten, så bare flytt den hvis den er på feil plass Hei, er helt hekta på that seventies show, og nå er det slutt for en stund og har bestemt meg for og finne episodene på dvd/vhs, og lurte på om noen vet hvor jeg får kjøpt det?? That 70`s show Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Play.com De selger iallefall sesong 1 av that 70's show. Bra serie indeed btw. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Takk visste jeg kunne regne med forumet Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 That 70`s show Det den desidert beste serien som er sent på tv2. Digger Fez, eller "utlendingen". :!: Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Fez er sjefen! Serien fåes på platekompaniet de fleste steder.... Anbefalt serie! "Curse your white man's winter!" "My gosh, Buddy, with a car like that, you must be knee-deep in whores" "Finally I'm going to see Star Whores" Mye bra quotes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå