mintman Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Gå inn på: http://www.killbuljo.com Disse bør sees. Helt konge! Lenke til kommentar
lubb Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hmm, jeg trakk ikke på smilebåndet engang traileren var så merkligt satt sammen. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 je gog broren min lo oss ihjel ass, den var konge, sannsynligvis en av de beste parodiene ever! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Sinnsykt bra!! Beste parodi ever!! Burde vises på TV!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Trailern til Kill Buljo 2 var egentlig mye bedre enn enern..den første var litt i lengste laget. Toern var hysterisk kul. Masse god gammel bannskap varmer en utskræmt nordlændig i hjertet. "Æ e far din!" "Nei, det trur æ ingenting på!" "næh, æ bærre tulla. Men æ har p*lt mordi" -"Det har jo førr f*** halve Kauto" Endret 7. mars 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Dennan må bare vises på tv, evt tvinge dem til å lage film om alle hær i hw.no forumet maser på frifondet får de sikker noen slanter *spre på jobben* Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 tror jeg hadde hatt mer nytelse av filmen vist jeg likte Kill Bill Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 tror jeg hadde hatt mer nytelse av filmen vist jeg likte Kill Bill har sett kill bill 1. men skjønte ingenting av det de drev med, og at det var en parodi på kill bill.. Uansett så var det festlig. "skli av dæ trusa, så tar vi en titt..." Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Trailern til Kill Buljo 2 var egentlig mye bedre enn enern..den første var litt i lengste laget. Toern var hysterisk kul. Masse god gammel bannskap varmer en utskræmt nordlændig i hjertet. "Æ e far din!" "Nei, det trur æ ingenting på!" "næh, æ bærre tulla. Men æ har p*lt mordi" -"Det har jo førr f*** halve Kauto" Ahahahahahhhaahahha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå