supermannen87 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg er ikke fornøyd med mitt ABIT AN7 Hovedkort Så jeg lurer på om noen av dere kan anbefale meg et kjempebra socket A kort som vil tåle min AMD Athlon XP 3200+, dual ram og så mange som mulig av S-ATA kontakter da det er det jeg blir å bruke mest av! Håper at noen kan hjelpe meg her!!!! MVH Desperat Supermann Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Abit NF7-S2G Hovedkort Socket A, SATA nForce2 Ultra400/MCP-S,ATX,GbLAN er som skapt for deg. Asus sitt alternativ: Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN,Firewire Endret 4. mars 2005 av Deuce Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Hva tror du om EPoX EP-8RDA6+ PRO? Ville være bedre for meg siden det er flere S-ATA kontakter på det! Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hva tror du om EPoX EP-8RDA6+ PRO? Ville være bedre for meg siden det er flere S-ATA kontakter på det! Epox kortet er nok knall, har bare gode erfaringer med Epox selv, så å velge det siden det passer bedre dine behov er absolutt lurt. Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Men da knaller jeg til med EPoX EP-8RDA6+ PRO da Gleder meg allerede til en mye bedre PC Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Abit NF7-S2G Hovedkort Socket A, SATA nForce2 Ultra400/MCP-S,ATX,GbLAN er som skapt for deg. Asus sitt alternativ: Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN,Firewire Det blir vel litt dumt å kjøpe nf7-s2g siden det er en "nedgradert" versjon av nf7-s v.2. For de som ikke visste det nf7-s2g har verken firewire eller soundstorm. Siden du har AN7 fra før (egentlig et nf7-s v.2 med uguru), ville jeg nok gått for Asus sitt A7N8X-E deluxe. Det kortet er nok blant de beste socket a kortene som er igjen. Jeg har iallefall ingen problemer med mitt. Epox er sikkert ikke dumt det heller.... Endret 4. mars 2005 av torkelma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå