A_N_K Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kom til å tenke på hvor fantastisk bra det ville vært om The Arcade Fire gjorde en cover av Do You Realize?? (Flaming Lips-klassiker), hendelsene rundt innspillingen av plata deres ("Funeral") ville bare gi teksten en ekstra dimensjon. Kunne vært morsomt å høre hvilke komboer andre skulle ha sett realisert :] Andre (ikke-imaginære) favorittcovre: The Flaming Lips - After the Goldrush Miles Davis - Time After Time The Essex Green - Mendocino Sparklehorse w/ the Flaming Lips - Go Diamanda Galas - At the Dark End of the Street Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Eg syntes det hadde vært stilig hvis Apocalyptica gjorde et cover på System of a Down - Aerials, synes melodiene på denne passer veldig godt til Apocalyptica. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Opeth med The Ballad Of John And Yoko av The Beatles. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Opeth med The Ballad Of John And Yoko av The Beatles. Eg har ikke hørt den, men bare det at ordene ballad og Opeth er i samme setning sier meg at det kunne blitt skiggelig bra. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ole Ivars med cover av Meshuggah - War hehe Meshuggah-gutta kunne jo gjort en Vikingarna-cover, det hadde gjort seg Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hadde vært fint om Metallica hadde gjort cover av stairway to heaven. Fått James Hetfields stemme til å piffe opp musikken litt og hatt litt mer "metall" gitarsolo. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hadde vært fint om Metallica hadde gjort cover av stairway to heaven. Fått James Hetfields stemme til å piffe opp musikken litt og hatt litt mer "metall" gitarsolo. piffe opp? Vokalistent il Zeppelin er de overlegen Metallica, dessuten så passer ikke låten til Metallica. Og soloen er så metal så bare det! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Vil vel være enig med TLZ at Robert Plants stemme overgår James Hetfields så det holder. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Death - Painkiller hadde vært fett. - Eller vent. Den finnes. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 D.E.Edwards fra 16 Horsepower som synger Pink Floyds "mother" Tror jeg hadde fått fysisk vondt i hjerterota. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 TAAB: Tror ikke jeg har hørt låta det er snakk om, men bra stemme på den mannen. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Nummer 6 på The Wall, er det ikke? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mars Volta med en Zeppelin-coverlåt. Et helt album: Heidi Hauge synger Anal Cunt Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 @A_N_K og purify : jo det er den låta. Jeg er ingen stor PF fan, men den låta har alltid gjort noe med meg, og så fort Edwards åpner kjeften forlanger jeg absolutt stillhet rundt meg Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Når vi snakker om covere og PF, synes Flaming Lips har en morsom cover av Syd Barretts 'Opel' :] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Opeth gjør et cover at Tool - Schism Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Når vi snakker om covere og PF, synes Flaming Lips har en morsom cover av Syd Barretts 'Opel' :] Må nesten dra fram denne igjen. Ikke meninga å gå helt OT på tråden din A_N_K PF covere Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Metallica burde cover Aqua - Barbie Girl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå