IceHunter Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) hvordan legger jeg inn intro på hjemme siden min som kommer før du kommer inn på siden min?! (bruker front page) mvh icehunter Endret 4. mars 2005 av IceHunter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Bare legg introen din i index.html Så lager du en link der til siden din! Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Bare legg introen din i index.html Så lager du en link der til siden din! legger en på index.html?!jah vel?! en ting til...jeg har lastet ned en ny layout mn hvordan får jeg den inn i frontpage? jeg klarer ikke å få den inn sånn så den skal se ut?! mvh icehunter Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 legger en på index.html?!jah vel?! en ting til...jeg har lastet ned en ny layout mn hvordan får jeg den inn i frontpage? jeg klarer ikke å få den inn sånn så den skal se ut?! mvh icehunter Vær så snill å være høflig, saklig og ikke minst takknemlig når noen folk faktisk gidder å hjelpe deg. On-topic: Du kan kanskje fortelle oss hva problemet er, legge med et screenshot av problemet eller eventuelt koden slik at vi kan hjelpe deg. Jeg klarer ihvertfall ikke å hjelpe deg når du sier så lite om faktisk hva problemet er. Tror du bør presisere og beskrive problemet før vi kan hjelpe deg. Kommer du med problemet, klarer vi forhåpentligvis å finne løsningen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå