Gå til innhold

Hvilken slags klasse er den beste healer?


Anbefalte innlegg

Rent healingmessig er ikke en restoration druid dårligere enn en holy priest, det er de ekstra valgene som gjør priesten hakket bedre. Med en restoration druid har du kun healing og in-combat ress hver 30. min. En holy priest har shield (utrolig kjekt med castere i gruppen), fade og full ress. En priest vil også ha lettere for å få mer mana enn en druid, siden cloth med mye intellect er lettere å få tak i enn leather av samme slag. Når det er sagt så hadde min 60 druid ikke betydelig mindre mana enn priests på samme lvl, det krevde bare litt tid og veldig mye penger å finne utstyret. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The fifth rule of thumb:

 

5.) Give your priest the benefit of the doubt. Do not be demanding of them to heal you when YOU think you need it.

 

He/she's whole role in life is to heal you and the rest of the group. Trust me, they usually know exactly what they are doing.

 

If you are running low, and they have not healed you yet, there may be some reason as to why. Look at the obvious before becoming demanding, thinking that they are not healing you on purpose for some reason.

 

If the priest sucks, then by all means stay on his/her arse about it.

 

haha, den var god.

Jeg er så latterlig lei av folk som roper "HEAL PLZ!!!" i partychatten straks de er nede på 75% HP. Det er akkurat som det står der, priesten vet somregel hva han holder på med, men er det en dårlig priest, så for all del mas.

Lenke til kommentar

hehe.. Enig.. Tror alle de som spiller med en prest må lese dette, eller prøve å spille en prest selv ganske lenge før de skjønner hvilke oppgave og hvilket ansvar presten har. Dette med at andre i gruppa skal ta bort aggro nå presten blir angrepet er d svært få som har skjønnt, ihvertfall i den delen av spillet jeg spiller i nå 30-35. Ettersom folk ikke tar bort aggro fra presten så dør han og resten av gruppa kan også dø rimelig fort viss ikke presten er der å healer.

 

Marsan

Lenke til kommentar
haha, den var god.

Jeg er så latterlig lei av folk som roper "HEAL PLZ!!!" i partychatten straks de er nede på 75% HP. Det er akkurat som det står der, priesten vet somregel hva han holder på med, men er det en dårlig priest, så for all del mas.

Har opplevd det der selv.

 

Til slutt ble jeg så lei at jeg laget en macro med:

"Hit the mob!" "Hit it!"

 

Ooooh, warrioren ble sur :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...