Prosessoren Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hvilket program kan hjelpe meg med å lage 3d knapper, som for eks disse: Vil gjerne lage noen i andre farger osv... Har forøvrig paint shop pro 7, har dette programmet denne funksjonen ? isåfall hvordan går man frem ? ^ Takker for svar Endret 4. mars 2005 av Prosessoren Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Eventuelt så kan du lage knappene selv i paint\paintshop og der du skriver navnet til linken (altså <a hrefblablabla>navnpålink</a>) skriver du adressen til bildet. Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 skjønte ikke helt hva du mente.. men har lyst tl å lage egne lignende 3d knapper, helt fra "scratsj". som jeg kan bruke på hjemmesiden. Er det ikke noen enkle funskjner i paint shop pro eller lignende programmer, som har en "3d -knapp funksjon" hva med for.eks fireworks fra macromedia ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Flyttes til visuell kreativitet. Lenke til kommentar
andm Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Du oppnår gjerne en slik 3D-effekt ved å bruke fargegradienter, noe som nesten et hvert tegne-/bildebehandlingsprogram burde kunne tilby. Det finnes faktisk også programmer med dedikerte funksjoner som lager knapper for deg, men jeg husker ikke navn på noen. Det finnes også Internett-sider som tilbyr deg å lage knapper med egendefinert tekst direkte på nettet, men jeg husker dessverre ikke noen slike heller. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 få tak i photoshop! evt last ned trail, og send meg en pm etterpå! Photoshop er et knall bra program! på www.good-tutorials.com finner du tutorials til å lage masse tøft, lære masse nyttig, og lage knapper! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) inkscape - søk på dette forumet, og du finner ein tråd der eg viser korleis ein lager 3d-knapper. Redigert: her er link -> http://forum.akam.no/index.php?showtopic=3...dpost&p=2881856 Endret 6. mars 2005 av Velmont Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå