Ostepølsa Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvis denne saken kan overklokkes, så passer det jo bra, for jeg tror min danger den tdx cpu blokk kan justeres ganske langt utover til og passe den greia der. Får vente på tester Lenke til kommentar
gixer Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg skjønner at Asus bare vil at den skal passe med sine hovedkort slik at de får solgt flere hovedkort, men jeg tipper den vil passe vint med andre hovedkort også selv om ikke Asus sier det høyt. Jeg håper virkelig det. Det hadde vært kjekt om mitt nåværende hk (Msi neo-fis2r) kan fortsette sitt liv i en HTPC e.l. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Endelig Blir nydelig hvis denne passer i andre s478 hovedkort og blir fett med vannkjøling og overklokk av denne hvis det blir mulig Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, minner meg om en Slot1 -> Socket FCPGA adapter jeg drev å tuklet med for en stund siden Noen som vet mer, har noen prøvd er eksemplar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå