thewizard Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hallo der.. var så uheldig å miste zen microen i bakken i dag.. datt ned fra senga.. og nå får jeg kun "startet" den slik att creative logoen kommer opp og hvis jeg er heldig når jeg prøver å starte den får jeg noen alternativer.. om å reboote eller å formatere eller re ettellerannet firmware noen som kan hjelpe meg med hva som kanskje kan gjøre for å få den til å funke igjen tips mottas med takk!! Endret 4. mars 2005 av thewizard Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har du prøvd om det er mulig å koble den til pcn? I og med at den gir deg formatering som alternativ så kanskje du kan prøve å koble til pcn og gjøre det der? Hvis den holder seg på lenge nok da... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Mener skal være enn sikkerhetsfunksjon som du kan formatere, scanne, o.s.v. disken. Det er det på min Creative Jukebox 3 Ta kontakt med creative her: www.europe.creative.com Lenke til kommentar
e321 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det er vel noe sånn.. hold inne på knappen i 10sekkund mens du setter den inn i usb porten eller noe sånn.. Lenke til kommentar
asdfasdfasdfaf Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har gjort akkurat det samme.. Min zen micro datt i bakken én gang.. og ferdig var den.. men creatives kundesupport var ganske grei der Var bare å sende den i sa de.. har ikke fått min tilbake enda da men Lenke til kommentar
kiios Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 å faen, da skaal jeg være forsiktig med min azz!! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har også gjort det samme (fikk bare opp creativelogoen, og det gikk ikke an å slå den av), men min begynte å funke igjen etter jeg tok ut og inn batteriet. Kan være greit å prøve om du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå