MoNoXiDe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Ser på NGT sine sider at de har begynt å selge ADSL 2+!!! Du kan velge mellom 12000/1500 eller 25000/1500. Sjekk : www.ngt.no for mer info. Endret 4. mars 2005 av MoNoXiDe Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hehe, dette er jo helt rått... Men jeg tenkte med en gang: "Hmmm, trenger jeg 25mb in?" "Hmmm, Har jeg råd til 25mb in" Nei... Endret 4. mars 2005 av danno_O Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 eller 12000kr ut i året , får kjøpt mye filmer og musikk for den prisen Lenke til kommentar
Royal Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det var jo egentlig en bra nyhet, men gidder ikke betale minimum 1000,- spenn i mnd for internettaksess. Håper de kommer med bedre priser på adsl2 snart Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Men prisen sier stopp foreløpig.... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Huff, sure priser på ADSL2+ .. må nok vente en god stund ja :/ Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Joda, var ikke så dyrt. Men upload speeden var jo litt treg da. Trenger høyere upload speed. Du får jo med Nextphone Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Svindyrt. Ser at nextgentel setter forventningene til inntjening i Adsl2 klassen høyt. Prisen er nok veldig kunstig og mer for å holde kundene i sitt gamle adsl nett. Noen som egentlig vet hva prisen burde være i forhold til inntjeninger og utgifter en isp har ved å gå over til adsl2 ? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 http://adsl2pluss.ringnett.no/?side=produkt Er ikke bare NGT som tilbyr ADSL2+. Vi har hatt det ca. 1 måned. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Synes det var litt dyrt, jeg. Trenger jo egentlig ikke 12mbit download, om de hadde hatt noe slikt som 6000/1500 hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Joda, var ikke så dyrt. Men upload speeden var jo litt treg da. Trenger høyere upload speed. Du får jo med Nextphone Joa, sikkert fint får de som trenger nextphone. Men det er forløbig uaktellt for meg! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Svindyrt.Ser at nextgentel setter forventningene til inntjening i Adsl2 klassen høyt. Prisen er nok veldig kunstig og mer for å holde kundene i sitt gamle adsl nett. Man vil jo maksimere inntjenigen når man lanserer en slik tjeneste, ganske mange vil betale denne prisen i og med det ikke er spesiellt dyrt. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ISPene kommer til å gå over etterhvert uansett, dette grunnet at fast telefoni er på vei ut vinduet pga ip telefoni. Og det med at det er en forberedelse til IP TV i tillegg. HesbyNett er også i gang med å begynne å levere snart. Så det er bare et spørsmål om tid før prisene fyker ned etterhvert som mer og mer folk får seg adsl 2. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 http://adsl2pluss.ringnett.no/?side=produkt Er ikke bare NGT som tilbyr ADSL2+. Vi har hatt det ca. 1 måned. De prisene var jo ikke akkurat så mye bedre da "ADSL2+ 2400/640 Kbit/s 2400 / 640 449,-" Ekke mye forskjell fra 1850/512 som jeg betaler 448,- hos NGT Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 http://adsl2pluss.ringnett.no/?side=produkt Er ikke bare NGT som tilbyr ADSL2+. Vi har hatt det ca. 1 måned. Hadde jeg vært deg, hadde jeg oppgradert linja til 12000/1000 Kbit/s. Dette blir +500 i mnd, pga ringnett's "prisgaranti" Bare å henvise til NGT's tilbud på 12000/1500 til 998... Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Helt enig at prisnivået må komme ned på et mer "folkelig" nivå skal ADSL 2+ bli fast inventar i de norske hjem. Ser at svenske ligger en del lavere i pris når det gjelder ADSL 2. eks : Comhem : 8000/1000mbit (ADSL 2) 389,- Bredbandsbolaget kjører også forskjellige priser (alt etter hastighet seff.) på ADSL 2 /2+. (tenker da IKKE på fiberen seff.) Vi får håpe at NGT fortsetter den gode utviklingen de har hatt på pris/hastighet. Uansett det er godt å se at noen satser! Sub-lock: Litt andre priser i forhold til NGT med tanke på pris i forhold til hastighet på ringnett. Endret 4. mars 2005 av MoNoXiDe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Overraskende kjipe priser. Har vært trofast mot NGT siden de startet, men nå ser jeg meg seriøst om etter andre aktører. Når de startet opp, var det snakk om at de skulle tilby en bedre tjeneste enn Telenor, for mindre penger. Nå er det ikke mange kronene som skiller de to. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hva er egentlig problemet i Norge i forhold til andre land sine bredbåndstilbud? Har vi ikke gravd nok fiber? Er det andre ting som påvirker? Bare lurer jeg... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ulendt terreng, svjv. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ulendt terreng, svjv. Jojo det er jo sant.... men det går jo et skikkelig kraftig backbone gjennom det ganske land... Ihvertfall til de største byene. Trondheim, Bergen, Tromsø, Oslo og Stavanger burde vel teoretisk sett hatt et mye bedre tilbud enn det vi har i dag? *Tronaldo* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå