Gå til innhold

Personlig terningkast til WoW.

Anbefalte innlegg

Jeg ville gitt det en klar 6'er, ikke fordi at det er et perfekt spill (for det finnes ikke) men av den enkle grunn at det ikke finnes bedre spill på markedet pr. dags dato, og da må man vel ta frem toppkarakteren eller hva? (ellers får man jo aldri brukt den, hvis man skal vente på det "perfekte" spillet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gir spillet en 6'er.

Glimrende gameplay, pen grafikk, lyden er god, og så videre... :p

I det hele tatt: Blizzard skuffet ikke denne gangen heller (kan forsåvidt ikke huske at blizz har gitt ut et DÅRLIG spill).

Det er en del irriterende bugs i spillet ennå, men disse kommer til å bli fikset i nær fremtid. Skal vel komme en ny content patch om ikke så altfor lenge som også fikser en del bugs.

Lenke til kommentar
Syns wow fortjener en 6'er fordi det er en revulosjon spesiellt innen MMORPG, men også i spillverden generelt.

Evolusjon er ordet du leter etter, ikke revolusjon :)

Karakter : 4. Synes det er for mye løping/grinding. Ja, vet at det er sånn i de fleste MMORPG's, flame my ears off.

Lenke til kommentar
Det blir en svak sekser fra min side. Blizzard har enkelt og greit gjort det igjen og har for min del skapt et nytt diablo (litt gjennom gameplay, men mest gjennom avhengighet). Dette er et godt eksempel på et spill som er enkelt og greit, men alikevel vanvittig bra og utrolig gjennomført.

Enig.

Lenke til kommentar
Dere som klager på bugs, har dere hørt om AO når det kom ut? Det var uspillbart :p Syns Blizzard er flinke med å oppdage å fikse på bugs jeg.

Kunne ikke brydd meg mindre om hvor mange bugs det er i andre spill. Når man betatester et spill i et halvår, og enda ikke klarer å fikse en bug der man "flyr rundt" etter å ha lootet/minet får man ikke min respekt. Hadde WoW fortsatt vært en beta skulle jeg ikke klaget, men når man betaler mye penger for et produkt, forlanger man gjerne litt igjen.

Lenke til kommentar
Syns wow fortjener en 6'er fordi det er en revulosjon spesiellt innen MMORPG, men også i spillverden generelt.

Om du kan kaller wow revolusjonært viser bare at du har lite/ingen erfaring med tidligere mmorpg spill. Hva er egentlig nytt i wow? Det eneste som er artigere i wow enn i andre mmorpg er player vs environment. Men når det kommer til de aller viktigste aspektene som er alliansebygning, faksjoner, high-lvl content og PVP faller det kort til mange andre mmorpg, spesielt Lineage II.

Terningkast 3 fra meg, grunnet at om man allerede har spillt mange mmorpg, finner man lite nytt i wow, som i bunn og grunn er veldig (altfor) nybegynnervennlig!

Lenke til kommentar

vel.

Jeg ser at mange har kritisert min mening om at spillet er revulosjonerende, og jeg skjønner godt alle argumentene.

Allikevel står jeg på det jeg har sagt.

Skjønner at siden WoW har fått 10/10 og toppkarakter av så mange, vil folk finne minus og bugs med spillet for å vise at de har peiling på stoffet.

jeg føler allikevel at WoW hvertfall innen MMORPG er revulosjonerende. Som navnet på sjangeren sier; "Massive Multiplayer Online Role Playing Game" skal massive mengder mennesker spille et rollespill sammen. Det er utrolig at WoW har greid å trekke så ekstremt mange mennesker til dette spillet, fra over hele verden, og fått så mye PR som de har fått. På tidligere MMORPG's (Ja, jeg har faktisk spilt en del av dem), Har det vært for spesiellt interesserte. Nå føler jeg endelig at MMORPG er ute på markedet som det det egentlig er. Som et massivt onlinespill.

At både erfarne og nybegynnere kan spille sammen og ha det gøy, er en helt utrolig bra jobb gjort av blizzard. Synes det er utrolig gøy at venner som er helt nybegynnere innen denne typen spill, kan bli med å spille og føle framgang helt fra første stund.

Jeg synes personlig WoW er en veldig "gyllen middelvei" mellom erfarne og nybegynnere innen spillverden.

Dette gjør målgruppa større, og trekker store mengder mennesker til spillet. Jeg synes dette er mye viktigere enn at det er noen bugs i spillet, eller at missions er veldig like som andre mmorpg. WoW er ikke først ute i sjangeren, og mange av spillene har veldig mye like trekk, og dette funker!

Men dette er da min mening. Alle kan ha en egen mening =)

Syns bare det er litt irriterende å bli fortelt at jeg ikke har no erfaring innen mmorpg spill. Man kan være uenige, og kan komme med kritikk, men synes det blir litt drastisk å fortelle noen at de ikke har erfaring. blir litt unødvendig dissing.

Lenke til kommentar

Rett og slett. Liker du MMORGP spill så er det 5-6. Liker du ikke 2

Personling 5+. Eneste som trekker ned er alle nuubsene som quiter instancer og ganker low lvl folk som ikke gjør noe for å tere motstanderne. Men det er jo ikke spillet men the community

Lenke til kommentar
vel.

Jeg ser at mange har kritisert min mening om at spillet er revulosjonerende, og jeg skjønner godt alle argumentene.

Allikevel står jeg på det jeg har sagt.

Skjønner at siden WoW har fått 10/10 og toppkarakter av så mange, vil folk finne minus og bugs med spillet for å vise at de har peiling på stoffet.

jeg føler allikevel at WoW hvertfall innen MMORPG er revulosjonerende. Som navnet på sjangeren sier; "Massive Multiplayer Online Role Playing Game" skal massive mengder mennesker spille et rollespill sammen. Det er utrolig at WoW har greid å trekke så ekstremt mange mennesker til dette spillet, fra over hele verden, og fått så mye PR som de har fått. På tidligere MMORPG's (Ja, jeg har faktisk spilt en del av dem), Har det vært for spesiellt interesserte. Nå føler jeg endelig at MMORPG er ute på markedet som det det egentlig er. Som et massivt onlinespill.

At både erfarne og nybegynnere kan spille sammen og ha det gøy, er en helt utrolig bra jobb gjort av blizzard. Synes det er utrolig gøy at venner som er helt nybegynnere innen denne typen spill, kan bli med å spille og føle framgang helt fra første stund.

Jeg synes personlig WoW er en veldig "gyllen middelvei" mellom erfarne og nybegynnere innen spillverden.

Dette gjør målgruppa større, og trekker store mengder mennesker til spillet. Jeg synes dette er mye viktigere enn at det er noen bugs i spillet, eller at missions er veldig like som andre mmorpg. WoW er ikke først ute i sjangeren, og mange av spillene har veldig mye like trekk, og dette funker!

Men dette er da min mening. Alle kan ha en egen mening =)

Syns bare det er litt irriterende å bli fortelt at jeg ikke har no erfaring innen mmorpg spill. Man kan være uenige, og kan komme med kritikk, men synes det blir litt drastisk å fortelle noen at de ikke har erfaring. blir litt unødvendig dissing.

Det er godt mulig du liker spillet svært godt selv om jeg ikke gjør det, er da lov det :)

Men jeg står fortsatt fast på at spillet ikke er revolusjonerende. Det eneste Blizzard har gjort er å polishe alt som er gjort før og de har forbedret det. Men det er ingenting som kan kallest revolusjonerende i det spillet.

Men, du skal få mene hva du vil. :)

BTW : Et revolusjonerende spill i MMORPG/CORPG sjangeren er Guild Wars.

Lenke til kommentar

Så med andre ord anbefales det sterkt at jeg i vert fall prøver dette spillet?

Jeg har hørt rykter om at det skal komme spill som The Matrix (Online) og The Lord Of The Ring i samme sjanger som dette spillet.

Kan bli tøft. Gleder meg. Tror det bare blir fler og fler slike spill.

Lenke til kommentar
Dere som klager på bugs, har dere hørt om AO når det kom ut? Det var uspillbart :p Syns Blizzard er flinke med å oppdage å fikse på bugs jeg.

Kunne ikke brydd meg mindre om hvor mange bugs det er i andre spill. Når man betatester et spill i et halvår, og enda ikke klarer å fikse en bug der man "flyr rundt" etter å ha lootet/minet får man ikke min respekt. Hadde WoW fortsatt vært en beta skulle jeg ikke klaget, men når man betaler mye penger for et produkt, forlanger man gjerne litt igjen.

Enig.. Den loot buggen er vanvittig irriterendes. Men det er andre bugs oxo som irriterer meg. Når dem har betatestet spillet over så lang tid og i tillegg har hatt spillet ute i statene i et par mnd før det kom til europa burde i hvertfall de mest obvious bugsa blitt retta på.

Men når dette er sagt så er ikke bugsa nok til å ødelegge gameplayet, spillet er sinnsykt bra og det er ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

har kun sett på folk spille det :p Så jeg kan vel egentlig ikke si så mye om gameplay osv..

men lyd = 6

og grafikk = 6 (utrolig bra til å være mmo kan jo ikke akkurat vente hl2 grafikk på det, blir liksom litt for dystert eller d3 :p)

Syntes det ser helt konge ut og kan nesten ikke vente til jeg får det!!!

6/6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...